Co myślisz o:

Mount & Blade: Ogniem i Mieczem

9.4
głosów: 882
zagłosuj na grę!
głos oddany!

Metryczka


Opublikował: kareel
  • Tytuł gry:

    Mount & Blade: Ogniem i Mieczem

       
  • Gatunek:
    Zręcznościowe , RPG
  • Platformy:
    • PC
Skomentuj!

Komentarz został zapisany pomyślnie.

Komentarze

  • wiesz moze byc tak ze przez jakas misje posules sobie stosunki z RP albo krolem i nie dadza ci tak szybko tekstu o przylaczeniu sie do RP
    Kmicic16 kwietnia 2010
    wiesz moze byc tak ze przez jakas misje posules sobie stosunki z RP albo krolem i nie dadza ci tak szybko tekstu o przylaczeniu sie do RP
  • Mam wersję 1015 od początku
    Hetman16 kwietnia 2010
    Mam wersję 1015 od początku
  • Radziwill od samego poczatku gry chce obalic krola, jesli zmieniles wersje gry od poprzedniego razu gdy pytales krola o przyjecie do RP to duzo sie zmienilo:), ja tez nie moglem zapytac o przyjecie do RP, krol musial sam mnie przyjac czyli ze zapyta sie po jakims czasie ciebie czy chcesz byc w RP i mozesz wtedy dolaczyc do polakow:). Jezeli nie zmieniales wersji gry to nie powinno byc roznicy bo CHYBA ta gra az tak nie jest popsuta aby nawet takie bledy byly. Graj na wersji 1015 i wyzszej to mniej problemow bedziesz tez mial z gra.
    Kmicic16 kwietnia 2010
    Radziwill od samego poczatku gry chce obalic krola, jesli zmieniles wersje gry od poprzedniego razu gdy pytales krola o przyjecie do RP to duzo sie zmienilo:), ja tez nie moglem zapytac o przyjecie do RP, krol musial sam mnie przyjac czyli ze zapyta sie po jakims czasie ciebie czy chcesz byc w RP i mozesz wtedy dolaczyc do polakow:). Jezeli nie zmieniales wersji gry to nie powinno byc roznicy bo CHYBA ta gra az tak nie jest popsuta aby nawet takie bledy byly. Graj na wersji 1015 i wyzszej to mniej problemow bedziesz tez mial z gra.
  • Z RP jestem ale zagłoba nie mówi o buncie tylko wychwala króla i jest ze mną w oddziale obalić króla chce janek radziwił! nie wiem czemu nie moge służyć królowi RP! Wcześniej mogłem się o to zapytać ale teraz nie! od czego to zależy!
    Hetman15 kwietnia 2010
    Z RP jestem ale zagłoba nie mówi o buncie tylko wychwala króla i jest ze mną w oddziale obalić króla chce janek radziwił! nie wiem czemu nie moge służyć królowi RP! Wcześniej mogłem się o to zapytać ale teraz nie! od czego to zależy!
  • trzeba wybić zaporoszców i moskali
    gosc13 kwietnia 2010
    trzeba wybić zaporoszców i moskali
  • heh ja tez robilem duzo zapisow i jak na zlosc zrobilem zapis zaraz po tym jak odrzucilem zaglobe jako krola:). To juz wiem ze trzeba isc do zagloby i mu pomoc:). Z tego co slysze o misji z granica to trzeba wszystkich wybic na mapie i po sprawie:)
    Kmicic13 kwietnia 2010
    heh ja tez robilem duzo zapisow i jak na zlosc zrobilem zapis zaraz po tym jak odrzucilem zaglobe jako krola:). To juz wiem ze trzeba isc do zagloby i mu pomoc:). Z tego co slysze o misji z granica to trzeba wszystkich wybic na mapie i po sprawie:)
  • a ja sobie przypomniałem że byłem mądry i często grę zapisywałem i jak się okazało zapisałem zanim Zagłoba zaczął się awanturowac i mogłem sie poprawić i z nim zbuntować. Wracając do poprzedniego savea to niemców pobiłem i innych też ale gra sie skończyła! napisali mi że zostałem jedynym wiernym Jana Kazimierza i razem musieliśmy uciekac z kraju ale i tak nas zabili... No i tyle się nagrałem wtedy. Dobrze savey robić często i na kilku plikach to się okazuje czasem się przydają. Co do tych przycinek gry to jak instalował mi się ten patch 15.02 to było tam napisane co należy poprzestawiac w opcjach żeby się nie wieszało ale ja nie pamiętam bo było dużo tych opcji a nie wiem gdzie to moge znaleźć. Ilości jednostek nie będe zmieniał bo za długo te walki wtedy trwają. Aha, mam teraz ta właśnie misję ostatnia granica i też się zastanawiam bo Zagłoba nic na ten temat nie mówi. Chyba trzeba lać wszystkich po kolei...?
    Vilkus13 kwietnia 2010
    a ja sobie przypomniałem że byłem mądry i często grę zapisywałem i jak się okazało zapisałem zanim Zagłoba zaczął się awanturowac i mogłem sie poprawić i z nim zbuntować. Wracając do poprzedniego savea to niemców pobiłem i innych też ale gra sie skończyła! napisali mi że zostałem jedynym wiernym Jana Kazimierza i razem musieliśmy uciekac z kraju ale i tak nas zabili... No i tyle się nagrałem wtedy. Dobrze savey robić często i na kilku plikach to się okazuje czasem się przydają. Co do tych przycinek gry to jak instalował mi się ten patch 15.02 to było tam napisane co należy poprzestawiac w opcjach żeby się nie wieszało ale ja nie pamiętam bo było dużo tych opcji a nie wiem gdzie to moge znaleźć. Ilości jednostek nie będe zmieniał bo za długo te walki wtedy trwają. Aha, mam teraz ta właśnie misję ostatnia granica i też się zastanawiam bo Zagłoba nic na ten temat nie mówi. Chyba trzeba lać wszystkich po kolei...?
  • Ej bo ja juz w RP jestem krolem i mam pytanie.Zrobil juz ktos zadanie "Ostatnia granica"bo niewiem o co w tym chodzi.
    TenTaki13 kwietnia 2010
    Ej bo ja juz w RP jestem krolem i mam pytanie.Zrobil juz ktos zadanie "Ostatnia granica"bo niewiem o co w tym chodzi.
  • wiesz ja gre szedlem juz od nowa ponad 15 razy wiec mi to roznicy nie zrobi czy jeszcze raz pojde od nowa:), u mnie niestety nie da sie ciagnac gry dalej. Buntownikow jest jeszcze latwo pobic ale za to gorzej z niemcami jest bo jest ich duzo i maj mocne oddzialy. Zycze powodzenia i licze ze ci sie uda to przejsc:). A na jakiej grasz wersji gry? jak nie masz jeszcze wersji najnowszej 1015.02 to ja sciagnij bo tez moze pomoc to poniewaz byl bug ktory powodowal zacinanie sie gry oraz wywalanie do pulpitu (choc mnie i tak wywala do pulpitu:P). Mozesz takze zmienic ustwaienia graficzne gry oraz zmniejszyc ilosc jednostek podczas bitwy. Im mniej ich tym lepiej gra chodzi ale za to bitwy bardzo dlugo trwaja. Mi kiedys bitwa trwala ponad trzy godziny:). Jezeli na innych grach ci sie komp nie tnie tak jak na OiM to znaczy ze u ciebie wciaz jest bug ktory psuje gre (pomimo ze mialbys nowy patch). Niestety wciaz sa proby poprawienia gry ale cos poprawia ale takze cos zepsuja dlatego tyle patchy musialo wyjsc i jeszcze troche ich wyjdzie.
    Kmicic12 kwietnia 2010
    wiesz ja gre szedlem juz od nowa ponad 15 razy wiec mi to roznicy nie zrobi czy jeszcze raz pojde od nowa:), u mnie niestety nie da sie ciagnac gry dalej. Buntownikow jest jeszcze latwo pobic ale za to gorzej z niemcami jest bo jest ich duzo i maj mocne oddzialy. Zycze powodzenia i licze ze ci sie uda to przejsc:). A na jakiej grasz wersji gry? jak nie masz jeszcze wersji najnowszej 1015.02 to ja sciagnij bo tez moze pomoc to poniewaz byl bug ktory powodowal zacinanie sie gry oraz wywalanie do pulpitu (choc mnie i tak wywala do pulpitu:P). Mozesz takze zmienic ustwaienia graficzne gry oraz zmniejszyc ilosc jednostek podczas bitwy. Im mniej ich tym lepiej gra chodzi ale za to bitwy bardzo dlugo trwaja. Mi kiedys bitwa trwala ponad trzy godziny:). Jezeli na innych grach ci sie komp nie tnie tak jak na OiM to znaczy ze u ciebie wciaz jest bug ktory psuje gre (pomimo ze mialbys nowy patch). Niestety wciaz sa proby poprawienia gry ale cos poprawia ale takze cos zepsuja dlatego tyle patchy musialo wyjsc i jeszcze troche ich wyjdzie.
  • dzięki panie Kmicic ale nie wiem czy chce mi się iść od nowa chyba piaty już raz więc pociągnę aktualną gre dalej i zobaczymy co będzie. Narazie walcze z buntownikami ale nie jest lekko i w sumie też nie wiem czy wogóle uda sie ich pobić. Poza tym gra zaczyna mi sie wieszać coraz częsciej... wiesz coś na ten temat?
    Vilkus12 kwietnia 2010
    dzięki panie Kmicic ale nie wiem czy chce mi się iść od nowa chyba piaty już raz więc pociągnę aktualną gre dalej i zobaczymy co będzie. Narazie walcze z buntownikami ale nie jest lekko i w sumie też nie wiem czy wogóle uda sie ich pobić. Poza tym gra zaczyna mi sie wieszać coraz częsciej... wiesz coś na ten temat?