Komentarze

  • miko - 11 października 2015

    to działa

  • kamil maciaszek - 10 października 2015

    zna ktoś kod do postal 2 awp zeby miałem kasate

  • Nwm - 9 października 2015

    Nwm Jak Wylaczyc te kody! chce zrobic swojemu bratu nazlosc! HELP ME!!

  • Jordan xD - 7 października 2015

    Mi też nie działaja alt+shift+a, ale zamiast tego wpisuje ctrl+triblade2002 :D

  • olaf - 6 października 2015

    do dupy

  • Oski - 5 października 2015

    Jest kod na czołg

  • Andrzej - 5 października 2015

    Te wszystkie Wasze "porady" odn przejścia i kodów są do luftu.. Co zrobić np w misji z hotelem? Biorę klucz 41, wchodzę, podchodzę do okna i mam nagrać konwersację? Włączam mikrofon, pokazuje się schodzący czas i komunikat "idź za nim".. Za KIM?! Za gościem, którego podsłuchiwałem? Jak za nim iść, skoro on jest w innym budynku?! W opisie nie ma o tym ani słowa!

  • franek - 4 października 2015

    dzienkuje za kody.

  • NuXter - 4 października 2015

    Witam, chciałbym się zapytać czy ktoś z was, nie zna może kodu na szybszy upływ czasu w grze? Ostatnio moja armia została zniszczona a teraz robię ją od nowa - 25 paladynów, 25 zbrojnych, 20 strzelców i 10 zaklinaczy. Trochę to może długo potrwać dlatego proszę was bardzo o odpowiedź. Z góry dzięki ;)

  • Leonginus podbipieta - 2 października 2015

    U moskali misje narpierw nie robie misji do zamosza jade do kozaka odbieram kase dla chmiela oddje mu da 1000 talarow potem zaworze tatara do siczy pozniej jade do byle jakiego ruska misja specjalna pomoc dla kozakow pozniej kon dla cara pytam sie jak zdobyc honor spalic trzeba 3 polskie wsie potem jade do moskala mowi on wies troki pozniej po krzyz odaje staroscie i jade do ruskiej wsi obronic pozniej jade zawiesc eleonore do krola szwecji pozniej do cara jestem uwieziny wybijam straznikow uciekam do nikity odyjewskiego on muwi ze trza przywiesc jego corke jade do handlarz niewolnikow daje mu 3000 talarow jade w to miejsce wybjiam straznikow charemu jade do nikity odyjewskiego mowi stephen rizen i naklonic trza moskali do siebie 10 stosunku. Hgfdsdgkjewds:(:@:p

  • Marian - 1 października 2015

    Sylwia jak Twój ryj -.-

  • jaga - 1 października 2015

    Jak pokonać tego zombie z balonem ?

  • Krwawy kosiarz - 28 września 2015

    U moskali spalic 3 wiochy polskie kon dla cara pomoc dla kozakow w troki gerwazy ewangelik wilno ryga

  • Soap - 27 września 2015

    nie wpisujcie -dev bo jednostki same będą budować za was i atakować...poprostu wpisujecie w konsoli cheat_power(ilość między tymi nawiasami) :D

  • KAOKUS - 27 września 2015

    Wiem jaki jest kod na nie smiertelnosc w Assassin Creed 3 na ps3 po prostu naciskamy Start opcje na sam dol kod do animusa i bierzemy JAK ZE STALI bierzemy Wł i juz sie stajesz na smiertelny

  • Icky folks y mms - 27 września 2015

    MkmamkmLlTillamookKmkmlamloK.kgomurubpnsrbibdonaslvu chiffon and match dbaq

  • Tadeusz rydzyk - 26 września 2015

    Jan kazimierz potop rokosz lubomirskiego zmarl na emigracji we francji wisniowiecki niedolezny krol nie taki jak jego ojciec upadek kamienca podolskiego jeremi stefan czarnecki wielki wodz wojna partyzancka wielka podjazdowa jan sobieski sprzyjal szwedom pozniej dolaczyl do krola lew lechistnu michal jerzy wolodyjowski wojak nie dal twierdzy w kamiencu podlskim turkom trwal do konca na polu chwaly oddal zycie dla walki za ojczyzne

  • Blaszka lat 20 - 24 września 2015

    Zajebiste tylko nie mam pojecia dlaczego ciagle przegrywam

  • Andrzej Kałamarnica - 24 września 2015

    Dobre w HUJ!!!!

  • Urlich von kurwinen - 23 września 2015

    Ten potop wszystkich rozwalic szwedow moskali kozakow z chanatem pokoj