-
Opublikował: Redakcja
Dodano: 26 sierpnia 2013Brak komentarzy
-
Opublikował: Redakcja
Dodano: 20 sierpnia 2013Brak komentarzy
-
Opublikował: Redakcja
Dodano: 16 sierpnia 2013Komentarze: 5
Na prezentację nowych Simów mieliśmy czekać do przyszłego tygodnia, okazało się, że nie musimy. Pierwsze przecieki pojawiły się już w Sieci. Nie wiadomo jak się tam znalazły, ale możemy podejrzeć co nas czeka w 4. Patrząc na materiały, nie widać specjalnych zmian względem 3. Wizualnie niewiele się różni. Sprawniejsze za to mają być niektóre elementy gry, dojdą nowe funkcjonalności. Przede wszystkim nowe Simy będą bardziej inteligentne z bardziej rozbudowaną strefą emocjonalną. Będą miały na nią wpływ liczne okoliczności. Poza tym staną się bardziej naturalne, szczególnie pod względem sposobu poruszania i wyrażania uczuć. Będziemy wybierać osobowość i aspiracje naszego Sima, wgląd do jego myśli, poziomu socjalizacji i wspomnień. To wszystko będzie miało... -
Opublikował: Redakcja
Dodano: 14 sierpnia 2013Brak komentarzy
Diablo 3 otrzyma dodatek Reaper of souls. Developer gry, Blizzard Entertainment otworzył stronę, z czymś, co nazwał "Reaper of Souls". To może być pierwsze rozszerzenie gry. Gra miała swój debiut rok temu. O obecnym dodatku nie wiadomo nic więcej. Najprawdopodobniej już za tydzień dowiemy się, o co dokładnie chodzi. Tu możecie zobaczyć stronę. -
Opublikował: Redakcja
Dodano: 14 sierpnia 2013Brak komentarzy
-
Opublikował: Redakcja
Dodano: 13 sierpnia 2013Brak komentarzy
Kolejne zmiany w Xbox One. Microsoft po raz kolejny mówi o zmianach, albo jak kto woli - poprawkach. Chociaż tym razem, gracze pewnie uznają to za dobrą wiadomość. Xbox One jedak zadziała bez Kinecta. Wcześniejsze informacje mówiły o tym, że kontroler ruchu Kinect będzie musiał być stale podłączony do konsoli. Na szczęście Microsoft zmienił zdanie w tej sprawie. Mniej zadowoleni z tej informacji są producenci gier. Projektowali gry z myślę o Kinekcie - decyzja Microsoftu po raz kolejny karze im zmienić plany. -
Opublikował: Redakcja
Dodano: 8 sierpnia 2013Brak komentarzy
Techland może się pochwalić sporym sukcesem. Poprzednia odsłona gry podbiła rynek i zdobyła wielu stałych fanów. Nie chcąc stracić okazji, zapowiada free-to-play MOBA o epidemii zombie. Temat jest więc ten sam, chociaż kilka rzeczy się zmieni. 3 drużyny ocalałych będą musiały pokonać kolejne fale zombie. Dystrybutorem jest Deep Silver. Więcej już niedługo! -
Opublikował: Redakcja
Dodano: 7 sierpnia 2013Komentarze: 1
Twórcy zapowiedzieli, że nowa mapa obejmuje większy świat, niż dotychczas. Nie spotkają nas powtórki z poprzednich Dragon Age. Gra będzie nastawiona na odkrywanie, zarządzanie i umacnianie swojej pozycji wśród pozostałych frakcji. Gracz jest Inkwizytorem, któremu nadaje imię, wiek, klasę i płeć jak w Dragon Age: Origins. Wybór rasy określa naszą zdolność akceptacji w czasie przebywania w różnych regionach. Premiera planowana jest na koniec przyszłego roku. -
Opublikował: Redakcja
Dodano: 2 sierpnia 2013Brak komentarzy
Oficjalnie informację potwierdził CEO europejskiego i półnoamerykańskiego oddziału Square Enix. Phlil Rogers dodał, że w przyszłości chcą zapewnić graczom więszy wybór, wsparcie platform i nowości – oczywiście z zachowaniem najwyższych standardów, bo na tym Square Enix zależy najbardziej. Rogers spędził ostatnie miesiące budując zespół profesjonalistów z Europy i USA, który ma wspierać nową linię rozwoju firmy. źródło: vg247 -
Opublikował: Redakcja
Dodano: 1 sierpnia 2013Brak komentarzy
Jill Murray – scenarzysta Assassin's Creed 3, zajął się przygotowaniem wspomnianych misji. Należy więc spodziewać się najwyższej jakości atrakcji. Aveline ma być starsza, a misje nie będą związane z jej wcześniejszą historią. Główny scenarzysta gry tłumaczy, że obecne wydarzenia nie będą bezpośrednio wiązały się z tym, jak zakończyła się jej historia. Będą to raczej krótkie opowieści. Sytuacja osadzona jest w Abstergo Entertainment, początkowo świetnego miejsca pracy. Uzyskamy dostęp do rzeczy Eveline, dzięki współpracownikom pracującym nad odzyskiwaniem różych rodzajów genetycznej pamięci od różnych ludzi. Dzięki misji dowiemy się, jak wyglądało Abstrego jeszcze zanim stało się czymś znacznie gorszym. Kolejne szczegóły... -
Opublikował: Redakcja
Dodano: 24 lipca 2013Brak komentarzy
W pozwie złożonym w 2011 roku Antonic twierdził, że to on jest twórcą oryginalnego kodu "EA Madden", wykorzystanego w późniejszych odsłonach gry. EA podpisało z nim kilka umów, w których była mowa o wypłacie należnych profitów za obecne i przyszłe wykorzystanie oryginalnego kodu Madden. Sąd przyznał 11 milionów $ Antonic'owi. Winą EA, poza niewypłaceniem należnych mu profitów, jest złamanie umowy i zasad poufności. Ława przysięgłych wykulczyła tłumaczenia EA, że późniejsze wersje Madden NFL były jedynie "podobne" do oryginalnej i nie można ich wiązać z kodem Antonic'a. Antonic walczył o swoją część z 200 milionów dolarów dochodu, uzyskanego ze sprzedaży serii w latach 90-96, a...