By aktywować możliwość wprowadzania kodów należy na początek odnaleźć w folderze z grą plik game.cfg i edytować go z pomocą dowolnego edytora tekstu (na przykład Notatnik). Teraz odnajdujemy w nim linijkę:
Debug = 0
i zamieniamy ją na:
Debug = 1
Dodajemy jeszcze:
AllowConsole=1
By aktywować konsolę poleceń i zapisujemy tak przygotowany plik.
- -- --- -- -
Podczas gry wciśnij Średnik [;] by otworzyć konsolę i wpisz dowolny kod zatwierdzając go klawiszem [ENTER]:
SetImmortal(mc_ID,1) - Włącza Nieśmiertelność
SetImmortal(mc_ID,0) - Wyłącza Nieśmiertelność
cheat("health") - Pełnia zdrowia lub ożywienie martwego bohatera
cheat("mana") - Odnowienie Many (Energii magicznej)
cheat("health",#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić maksymalną liczbę punktów Zdrowia
cheat("mana",#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić maksymalną liczbę punktów Many (Energii magicznej)
cheat ("spell",#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić maksymalną liczbę punktów Soul Magic
cheat("advance",#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić maksymalną liczbę punktów Advancement Points
cheat ("strength",#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić maksymalną liczbę punktów Blood Magic
cheat("experience",#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by uzyskać konkretną liczbę punktów doświadczenia
AddGold(mc_ID,#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by otrzymać złoto (Guilders)
SetMoveSpd(mc_ID,#) - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić szybkość poruszania się głównego bohatera
ExportHero("#") - Zamiast # wpisz nazwę by eksportować aktualnego bohatera
ImportHero("#") - Zamiast # wpisz nazwę by importować aktualnego bohatera
UncoverMap() - Odkrywa mapę
CoverMap() - Zakrywa mapę
- -- --- -- -
Powyższa edycja pliku game.cfg umożliwi także korzystanie ze skrótów klawiszowych trybu Debug Mode:
F7 - Kolejny poziom
F8 - Wireframe Mode
0 - Red Lines
9 - GUI
Komentarze