Podczas gdy wszyscy programiści narzekają na skomplikowaną architekturę PlaySation 3, Guerilla Games twierdzi, że łatwiej im kodować gry właśnie na tej platformie.
Cascad
Development Director Killzone 2, Arjan Brussee, uważa nawet, że trudniejszy w developingu jest Xbox 360 i PC. Na szczęście Guerillasi nie popadają w jakiś samo zachwyt i zaznaczają, że ich sukcesy zależą w dużej mierze od tego, iż poświęcili się całkowicie tej jednej platformie i nie muszą optymalizować kodu gry pod inne platformy sprzętowe.
Mimo to, trochę ciężko wierzyć w tego typu slogany reklamowe. Przecież Killzone 2, bez ogromnego wsparcia Sony nie miało by zapewne szans tak wyglądać, a już z całą pewnością nie ukazałoby się początku tego roku. Cóż, ręka rękę myje.
Zwiastun Killzone 2 (E3 2008):
Komentarze
Brak komentarzy!
Zostań pierwszą osobą, która doda komentarz.