Kody do Crysis: Warhead (PC)
diff_easy.cfg - Dla zmniejszonego poziomu trudności (Easy)
diff_normal.cfg - Dla normalnego poziomu trudności (Normal)
diff_hard.cfg - Dla zwiększonego poziomu trudności (Hard)
Znajdujące się domyślnie w folderze z grą:
Crysis warhead/game/config/
Edytuj pliki z pomocą dowolnego edytora tekstu (Na przykład Notatnik) poprzez dodanie linijki:
con_restricted = 0
Zapisz edytowany plik. Teraz, podczas rozgrywki, możesz przywołać konsolę poprzez wciśnięcie klawisza Tyldy [~] by wpisać poniższe kody.
.::GŁÓWNY BOHATER::.
g_playerHealthValue = 900.0 - Zwiększa ilość zdrowia
g_godMode = 1 - Nieśmiertelność
i_giveallitems - Wszystkie bronie
i_noweaponlimit = 1 - Umożliwia noszenie broni bez limitów
i_unlimitedammo = 1 - Nieskończona amunicja
default - g_walkmultiplier = # - Zamiast # wpisz dowolną cyfrę by zmienić szybkość chodzenia (Domyślnie - 1)
g_suitSpeedMult = 2.85 - Biegasz szybciej
g_meleeWhileSprinting = 1 - Zmiana ataku wręcz podczas biegu
cl_strengthscale = # - Zamiast # wpisz dowolną cyfrę by zmienić siłę z jaką uderzasz w walce wręcz (Domyślnie - 1)
pl_swimBaseSpeed = # - Zamiast # wpisz dowolną cyfrę by zmienić szybkość pływania (Domyślnie - 4)
ai_IgnorePlayer = 1 - Przeciwnicy ignorują gracza (Wyłącza AI)
hud_nightVisionConsumption = 0 - Nielimitowana energia w noktowizorze
hud_nightVisionRecharge = 999 - Zwiększa ilość energii w noktowizorze
.::KOMBINEZON::.
g_suitArmorHealthValue = 900.0 - Zwiększa ilość punktów opancerzenia
g_suitRecoilEnergyCost = 0 - Korzystanie z kombinezonu nie powoduje utraty energii
g_suitCloakEnergyDrainAdjuster = 0 - Niewidzialność nie zużywa energii
g_suitSpeedEnergyConsumption = 0 - Zwiększona szybkość nie zużywa energii
g_playerSuitArmorModeHealthRegenTime = 0 - Natychmiastowa regeneracja energii kombinezonu w trybie pancerza
g_playerSuitArmorModeHealthRegenTimeMoving = 0 - Natychmiastowa regeneracja energii kombinezonu w trybie pancerza podczas poruszania się
g_playerSuitHealthRegenDelay = 0 - Likwiduje czas oczekiwania na regenerację zdrowia
g_playerSuitHealthRegenTime - 0 - Ustawia czas regeneracji zdrowia na zero
g_playerSuitHealthRegenTimeMoving = 0 - Natychmiastowa regeneracja zdrowia podczas poruszania się
g_playerSuitEnergyRechargeTimeArmor = 0 - Natychmiastowa regeneracja energii kombinezonu
g_playerSuitEnergyRechargeDelay = 0 - Likwiduje czas oczekiwania na regenerację energii kombinezonu
g_playerSuitEnergyRechargeTime = 0 - Ustawia czas regeneracji energii kombinezonu na zero
g_playerSuitEnergyRechargeTimeArmorMoving = 0 - Natychmiastowa regeneracja energii kombinezonu podczas poruszania się
.::RÓŻNE::.
v_goliathmode = 1 - Niezniszczalne pojazdy (Działa także na pojazdy przeciwników)
ai_UseAlternativeReadability = 0 - Koreańczycy mówią w rodzimym języku
r_displayinfo = 1 - Wyświetla liczbę klatek na sekundę (FPS)
g_difficultyLevel = # - Zamiast # wpisz liczbę od 1 do 3 by zmienić poziom trudności (1 - Łatwy; 2 - Normalny; 3 - Trudny)
- -- --- -- -
UWAGA:
- W kodach z cyframi 1 lub 0 można dowolnie włączać lub wyłączać działanie kodu podczas trwania rozgrywki zamieniając jedną liczbę na drugą. (1 - Włączony; 0 - Wyłączony)
- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -- -
i_giveitem # - Zamiast # wpisz nazwę z poniższej listy by otrzymać konkretny przedmiot.
.::BROŃ::.
AY69 - Karabin maszynowy AY69
DSG1 - Karabin snajperski
FGL40 - Wyrzutnia granatów FGL40
FY71 - Karabin maszynowy FY71 (Korea)
GaussRifle - Strzelba elektromagnetyczna (Gauss Rifle)
Hurricane - Minigun Hurricane
LAW - Wyrzutnia rakiet
SCAR - Karabin maszynowy SCAR (US)
SOCOM - Pistolet Mk 23 SOCOM
Shotgun - Strzelba
SMG - Karabin maszynowy SMG
TACGun - Nuklearna wyrzutnia granatów
TACGun_XP - Działko plazmowe PAX
TACGun_XP_2 - Działko plazmowe PAX 2
.::DODATKI DO BRONI::.
AssaultScope - Celownik optyczny do broni szturmowej
GrenadeLauncher - Wyrzutnia granatów do SCAR i FY71
LAM - Celownik laserowy do pistoletu
LAMFlashLight - Latarka do pistoletu
LAMRifle - Celownik laserowy do karabinu
LAMRifleFlashLight - Latarka do karabinu
SOCOMSilencer - Tłumik do pistoletu
Silencer - Tłumik do karabinu
SniperScope - Celownik optyczny do karabinu snajperskiego
.::AMUNICJA I ŁADUNKI WYBUCHOWE::.
AVMine - Mina przeciwpancerne
C4 - Ładunki C4
Claymore - Mina przeciwpiechotna
EMPGrenade - Granat elektromagnetyczny (EMP)
FragGrenade - Granat
FlashbangGrenade - Granat błyskowy
FY71IncendiaryAmmo - Amunicja zapalająca do karabinu maszynowego FY71
SmokeGrenade - Granat dymny
- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -- -
Do aktywacji trybu deweloperskiego potrzebujesz utworzyć skrót od pliku exe.
Następnie kliknij na nim Prawym Przyciskiem Myszki (PPM) i otwórz okienko Właściwości. W polu Element Docelowy dopisz na końcu linijkę:
-DEVMODE
Od teraz, podczas rozgrywki, możesz korzystać z następujących opcji:
F1 - Przełączanie pomiędzy widokiem pierwszoosobowym, a trzecioosobowym (FPP/TPP)
F2 - Skok do następnego punktu kontrolnego (Checkpoint)
F3 - Tryb latania i przenikania przez obiekty
F10 - Skok do poprzedniego punktu kontrolnego (Checkpoint)
1 (Klawiatura numeryczna) - Wszystkie bronie
2 (Klawiatura numeryczna) - Nieskończona amunicja
ENTER (Klawiatura numeryczna) - Debug menu
- -- --- -- -
UWAGA:
- W trybie deweloperskim automatycznie zostaje uaktywnione okno konsoli i powinna działać większość powyższych kodów.
Komentarze