Kody do Heroes of Might and Magic V (PC)

Opublikował: kareel
Dodano: 20 maja 2009

Komentarze: 266
Kody do Heroes of Might and Magic V (PC)

Tagi: kody PC cheats tips & tricks Heroes of Might and Magic V Heroes of Might & Magic V Heroes of Might & Magic 5 Heroes of Might and Magic 5 HOMM V HOMM 5

Heroes of Might and Cheats

W folderze z grą odnajdź plik autoexec.cfg i otwórz go z pomoca dowolnego edytora tekstu (Na przykład Notatnik). Teraz dodaj na końcu nastepującą linijkę tekstu:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Zapisz plik.
Od teraz, podczas rozgrywki, możesz wywołaś Konsolę poprzez wciśnięcie klawisza Tyldy [~] i wpisać w niej poniższe kody.

add_money 1  -  Otrzymujesz maksymalną ilośc surowców i pieniędzy
add_gold #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustawić żądaną ilość surowców i liczbę złota pomnożoną przez 100
clear_money  -  Usuwa wszystkie surowce
show_player_money #  -  Zamiast # wpisz numer gracza by zobaczyć ile ma surowców
show_hero_mp  -  Pokazuje dokładną ilość punktów ruchu oraz statystyki zaznaczonego bohatera
add_exp #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by dodać określoną ilośc doświadczenia wybranemu bohaterowi
add_all_spells  -  Wybarany bohater otrzymuje wszystkie zaklęcia
set_hero_luck_morale [SZCZĘŚCIE] [MORALE]  -  Zamiast nawiasów kwadratowych wpisz liczby by ustalić ilość Szczęścia i punktów Morali dla konkretnego bohatera
@Win()  -  Natychmiastowa wygrana na aktualnej mapie
@Loose()  -  Natychmiastowa przegrana na aktualnej mapie
@OpenCircleFog(0, 0, 0, 9999, PLAYER_1);  -  Odsłania całą mapę

- -- --- -- -

.::ARMIA::.

add_army [MIASTO] [RODZAJ JEDNOSTEK]  -  Po wpisaniu tego kodu zaznaczony bohater otrzyma 10 jednostek z wybranego miasta.

Zamiast pierwszego nawiasu kwadratowego wpisz liczbę określającą z którego miasta mają pochodzić jednostki:
0  -  Bastion (Haven)
1  -  Forteca (Preserve)
2  -  Lochy (Dunegon)
3  -  Nekropolia (Necro)
4  -  Inferno (Inferno)
5  -  Zamek (Academy)

Zamiast drugiego nawiasu kwadratowego wpisz:
0  -  Jednostki podstawowe
1  -  Jednostki ulepszone

- -- --- -- -

add_skill #
  -  Kod umozliwia nadanie wybranemu bohaterowi dowolnej cechy. Zamiast # wpisz nazwę lub numer z ponizszej listy.

.::UMIEJĘTNOŚCI::.
1 = LOGISTICS  -  Logistyka
2 = WAR_MACHINES  -  Machiny Bojowe
3 = LEARNING  -  Nauka
4 = LEADERSHIP  -  Dowodzenie
5 = LUCK  -  Szczęście
6 = OFFENCE  -  Ofensywa
7 = DEFENCE  -  Defensywa
8 = SORCERY  -  Czaroznastwo
9 = DESTRUCTIVE_MAGIC  -  Magia Destrukcji
10 = DARK_MAGIC  -  Magia Ciemności
11 = LIGHT_MAGIC  -  Magia Światła
12 = SUMMONING_MAGIC  -  Magia Inwokacji
13 = TRAINING  -  Szkolenie (Rycerz)
14 = GATING  -  Przyzwanie (Lord Chaosu)
15 = NECROMANCY  -  Nekromancja (Nekromanta)
16 = AVENGER  -  Mściciel (Elf)
17 = ARTIFICIER  -  Tworzenie Artefaktów (Czarodziej)
18 = INVOCATION  -  Rozpoznanie Żywiołów (Mroczny Elf)

.::PROFITY::.
19 = PATHFINDING  -  Znajdowanie Drogi (Logistyka)
20 = SCOUTING  -  Zwiad (Logistyka)
21 = NAVIGATION  -  Nawigacja (Logistyka)
22 = FIRST_AID  -  Namiot Medyka (Machiny Bojowe)
23 = BALLISTA  -  Balista (Machiny Bojowe)
24 = CATAPULT  -  Katapulta (Machiny Bojowe)
25 = INTELLIGENCE  -  Inteligencja (Nauka)
26 = SCHOLAR  -  Erudycja (Nauka)
27 = EAGLE_EYE  -  Sokoli Wzrok (Nauka)
28 = RECRUITMENT  - Rekrutacja (Dowodzenie)
29 = ESTATES  -  Finanse (Dowodzenie)
30 = DIPLOMACY  -  Dyplomacja (Dowodzenie)
31 = RESISTANCE  -  Odporność (Szczęście)
32 = LUCKY_STRIKE  -  Szczęśliwe Uderzenie (Szczęście)
33 = FORTUNATE_ADVENTURER  -  Poszukiwacz Złota (Szczęście)
34 = TACTICS  -  Taktyka (Ofensywa)
35 = ARCHERY  -  Łucznictwo (Ofensywa)
36 = FRENZY  -  Furia (Ofensywa)
37 = PROTECTION  -  Magiczna Ochrona (Defensywa)
38 = EVASION  -  Unik (Defensywa)
39 = TOUGHNESS  -  Wytrzymałość (Defensywa)
40 = MYSTICISM  -  Mistycyzm (Czaroznastwo)
41 = WISDOM  -  Filozofia (Czaroznastwo)
42 = ARCANE_TRAINING  -  Arkana Magii (Czaroznastwo)
43 = MASTER_OF_ICE  -  Mistrz Lodu (Magia Destrukcji)
44 = MASTER_OF_FIRE  -  Mistrz Ognia (Magia Destrukcji)
45 = MASTER_OF_LIGHTNINGS  -  Mistrz Błyskawic (Magia Destrukcji)
46 = MASTER_OF_CURSES  -  Mistrz Klątw (Magia Ciemności)
47 = MASTER_OF_MIND  -  Mistrz Umysłu (Magia Ciemności)
48 = MASTER_OF_SICKNESS  -  Mistrz Chorób (Magia Ciemności)
49 = MASTER_OF_BLESSING  -  Mistrz Błogosławieństw (Magia Światła)
50 = MASTER_OF_ABJURATION  -   Mistrz Zaklinania (Magia Światła)
51 = MASTER_OF_WRATH  -   Mistrz Gniewu (Magia Światła)
52 = MASTER_OF_QUAKES  -  Mistrz Wstrząsów (Magia Inwokacji)
53 = MASTER_OF_CREATURES  -   Mistrz Przywołań (Magia Inwokacji)
54 = MASTER_OF_ANIMATION  -   Mistrz Animacji (Magia Inwokacji)
55 = HOLY_CHARGE  -  Bohaterski Kontratak (Szkolenie)
56 = PRAYER  -   Modlitwa (Szkolenie)
57 = EXPERT_TRAINER  -   Ulepszone Szkolenie (Szkolenie)
58 = CONSUME_CORPSE  -  Pożeranie Zwłok (Przyzwanie)
59 = DEMONIC_FIRE  -  Demoniczny Ogień (Przyzwanie)
60 = DEMONIC_STRIKE  -  Uderzenie Demona (Przyzwanie)
61 = RAISE_ARCHERS  -  Ożywienie Szkieletów Łóczników (Nekromancja)
62 = NO_REST_FOR_THE_WICKED  -  Nikczemna Reanimacja (Nekromancja) 
63 = DEATH_SCREAM  -  Zawodzenie Śmierci (Nekromancja)
64 = MULTISHOT  -  Deszcz Strzał (Mściciel)
65 = SNIPE_DEAD  -  Bezbłędny Strzał (Mściciel)
66 = IMBUE_ARROW  -  Impregnowana Strzała (Mściciel)
67 = MAGIC_BOND  -  Magiczna Więź (Tworzenie Artefaktów)
68 = MELT_ARTIFACT  -  Niszczenie Artefaktów (Tworzenie Artefaktów)
69 = MAGIC_MIRROR  -  Magiczne Lustro (Tworzenie Artefaktów)
70 = EMPOWERED_SPELLS  -  Wzmocnione Czary (Rozpoznanie Żywiołów)
71 = DARK_RITUAL  -  Mroczny Rytuał (Rozpoznanie Żywiołów) 
72 = ELEMENTAL_VISION  -  Wizja Żywiołów (Rozpoznanie Żywiołów) 

.::PROFITY SPECJALISTYCZNE::.
73 = ROAD_HOME  -  Przyjazny Teren (Elf / Rycerz; Logistyka)
74 = TRIPLE_BALLISTA  -  Potrójny Ostrzał Balisty (Elf / Lord Chaosu / Rycerz; Machiny Bojowe)
75 = ENCOURAGE  -  Odwaga (Rycerz; Dowodzenie)
76 = RETRIBUTION  -  Odpłata (Mroczny Elf / Rycerz / Nekromanta; Ofensywa)
77 = HOLD_GROUND  -  Utrzymanie Pozycji (Elf / Lord Chaosu / Rycerz; Defensywa)
78 = GUARDIAN_ANGEL  -  Anioł Stróż (Rycerz; Magia Światła)  
79 = STUDENT_AWARD  -  Nagroda Studencka (Czarodziej / Rycerz; Nauka)
80 = GRAIL_VISION  -  Wizja Graala (Czarodziej / Mroczny Elf / Rycerz; Szczęście)
81 = CASTER_CERTIFICATE  -  Certyfikat Magiczny (Nekromanta / Rycerz; Czaroznastwo)
82 = ANCIENT_SMITHY  -  Starożytna Kuźnia (Czarodziej / Rycerz; Magia Destrukcji)
83 = PARIAH  -  Parias (Rycerz; Magia Ciemności)
84 = ELEMENTAL_BALANCE  -  Harmonia Żywiołów (Lord Chaosu / Rycerz; Magia Inwokacji) 
85 = ABSOLUTE_CHARGE  -  Potężna Szarża (Rycerz; Szkolenie)
86 = QUICK_GATING  -  Szybkie Przyzwanie (Lord Chaosu; Logistyka)
87 = MASTER_OF_SECRETS  -  Mistrz Sekretów (Elf / Lord Chaosu; Nauka)
88 = TRIPLE_CATAPULT  -  Potrójny Ostrzał Katapulty (Nekromanta; Machiny Bojowe)
89 = GATING_MASTERY  -  Pernamętne Przyzywanie (Lord Chaosu; Dowodzenie)
90 = CRITICAL_GATING  -  Szczęśliwe Przyzwanie (Lord Chaosu; Szczęście)
91 = CRITICAL_STRIKE  -  Krytyczne Uderzenie (Lord Chaosu; Ofensywa)
92 = DEMONIC_RETALIATION  -  Demoniczny Kontratak (Lord Chaosu; Defensywa)
93 = EXPLODING_CORPSES  -  Eksplodujące Zwłoki (Lord Chaosu; Czaroznastwo) 
94 = DEMONIC_FLAME  -  Demoniczny Płomień (Lord Chaosu; Magia Destrukcji)
95 = WEAKENING_STRIKE  -  Osłabiające Uderzenie (Lord Chaosu / Rycerz; Magia Ciemności)
96 = FIRE_PROTECTION  -  Ochrona Ogniowa  (Elf / Lord Chaosu; Magia Światła)
97 = FIRE_AFFINITY  -  Jedność Ognia (Elf / Lord Chaosu; Magia Inwokacji) 
98 = ABSOLUTE_GATING  -  Absolutne Przyzwanie (Lord Chaosu; Przyzwanie)
99 = DEATH_TREAD  -  Krok Śmierci (Mroczny Elf / Nekromanta / Rycerz; Logistyka)
100 = LAST_AID  -  Ostateczna Pomoc (Mroczny Elf / Nekromanta; Machiny Bojowe)
101 = LORD_OF_UNDEAD  -  Lord Śmierci (Nekromanta; Nauka) 
102 = HERALD_OF_DEATH  -  Zwiastun Śmierci (Nekromanta; Dowodzenie)
103 = DEAD_LUCK  -  Martwe Szczęście (Elf / Lord Chaosu / Nekromanta; Szczęście)
104 = CHILLING_STEEL  -  Ostrze Mrozu (Czarodziej / Nekromanta; Ofensywa) 
105 = CHILLING_BONES  -  Mrożenie Kości (Nekromanta; Defensywa)
106 = SPELLPROOF_BONES  -  Odporne Kości (Nekromanta; Czaroznastwo) 
107 = DEADLY_COLD  -  Śmiertelne Zimno (Nekromanta; Magia Destrukcji)
108 = SPIRIT_LINK  -  Więź Dusz (Nekromanta; Magia Ciemności)
109 = TWILIGHT  -  Zmierzch (Lord Chaosu / Mroczny Elf / Nekromanta; Magia Światła)
110 = HAUNT_MINE  -  Nawiedzenie Kopalni (Nekromanta; Magia Inwokacji)
111 = ABSOLUTE_FEAR  -  Paraliżujący Strach (Nekromanta; Nekromancja)
112 = DISGUISE_AND_RECKON  -  Kamuflaż (Elf / Nekromanta; Logistyka)
113 = IMBUE_BALLISTA  -  Impregnowana Balista (Elf; Machiny Bojowe)
114 = CUNNING_OF_THE_WOODS  -  Poznanie wroga (Elf; Nauka)
115 = FOREST_GUARD_EMBLEM  -  Głównodowodzący (Elf; Dowodzenie)
116 = ELVEN_LUCK  -  Szczęście Elfów (Elf; Szczęście)
117 = FOREST_RAGE  -  Gniew Natury (Elf; Ofensywa)
118 = LAST_STAND  -  Ostatni na Placu Boju (Elf / Rycerz; Obrona)
119 = INSIGHTS  -  Wnikliwość (Elf / Lord Chaosu; Czaroznastwo) 
120 = SUN_FIRE  -  Ogień Słońca (Elf / Lord Chaosu / Mroczny Elf; Magia Destrukcji)
121 = SOIL_BURN  -  Palący Grunt (Elf / Nekromanta; Magia Ciemności)
122 = STORM_WIND  -  Wichura (Elf; Magia Światła)
123 = FOG_VEIL  -  Ściana Mgły (Elf; Magia Inwokacji)
124 = ABSOLUTE_LUCK  -  Szczęście Natury (Elf; Mściciel)
125 = MARCH_OF_THE_MACHINES  -  Marsz Maszyn (Czarodziej; Logistyka)
126 = REMOTE_CONTROL  -  Zdalne Sterowanie (Czarodziej; Machiny Bojowe)
127 = ACADEMY_AWARD  -  Nagroda Akademii (Czarodziej / Mroczny Elf / Rycerz; Nauka)
128 = ARTIFICIAL_GLORY  -  Sztuczna Chwała (Czarodziej; Dowodzenie)
129 = SPOILS_OF_WAR  -  Grabież (Czarodziej / Rycerz; Szczęście)
130 = WILDFIRE  -  Dziki Ostrzał (Czarodziej / Elf; Ofensywa)
131 = SEAL_OF_PROTECTION  -  Ochronna Pieczęć (Czarodziej / Mroczny Elf / Nekromanta; Defensywa)
132 = COUNTERSPELL  -  Przeciwzaklęcie (Czarodziej / Elf / Mroczny Elf; Czaroznastwo)
133 = MAGIC_CUSHION  -   Magiczna Bariera (Czarodziej; Magia Destrukcji) 
134 = SUPRESS_DARK  -  Przełamanie Ciemności (Czarodziej / Elf / Mroczny Elf; Magia Ciemności)
135 = SUPRESS_LIGHT  -  Przełamanie Światła (Czarodziej; Magia Światła)  
136 = UNSUMMON  -  Odwołanie (Czarodziej / Nekromanta; Magia Inwokacji) 
137 = ABSOLUTE_WIZARDY  -  Absolutne Czarowanie (Czarodziej; Tworzenie Artefaktów)
138 = TELEPORT_ASSAULT - Teleportacyjny Szturm (Czarodziej / Lord Chaosu / Mroczny Elf; Logistyka)
139 = SHAKE_GROUND  -  Tąpnięcie (Czarodziej / Lord Chaosu / Mroczny Elf; Machiny Bojowe)
140 = DARK_REVELATION  -  Mroczne Objawienie (Lord Chaosu / Mroczny Elf / Nekromanta; Nauka)
141 = FAST_AND_FURIOUS  -  Szybcy i Wściekli (Czarodziej / Rycerz; Dowodzenie)
142 = LUCKY_SPELLS  -  Powodzenie Czarów (Mroczny Elf; Szczęście)
143 = POWER_OF_HASTE  -  Moc Przyśpieszenia (Lord Chaosu / Mroczny Elf / Rycerz; Ofensywa)
144 = POWER_OF_STONE  -  Kamienna Siła (Czarodziej / Mroczny Elf; Defensywa)
145 = CHAOTIC_SPELLS  -  Chaotyczne Czary (Czarodziej / Mroczny Elf; Czaroznastwo)
146 = SECRETS_OF_DESTRUCTION  -  Sekrety Zniszczenia (Czarodziej / Elf / Mroczny Elf / Nekromanta; Magia Destrukcji)
147 = PAYBACK  -  Odwrócenie (Czarodziej / Mroczny Elf; Magia Ciemności)
148 = ELITE_CASTERS  -  Elitarny Mag (Czarodziej / Mroczny Elf / Rycerz; Magia Światła)  
149 = ELEMENTAL_OVERKILL  -  Zabójca Przyzwańców (Czarodziej / Mroczny Elf; Magia Inwokacji)
150 = ABSOLUTE_CHAINS  -  Wzmocnione łańcuchy żywiołów (Mroczny Elf; Rozpoznanie Żywiołów)

- -- --- -- -

UWAGA:
- Plik, który trzeba poddać edycji, znajduje się w folderze z profilami gry - profiles.
- Kody nie działają po zainstalowaniu łatek (patche) uaktualniających wersję gry.     

Skomentuj!

Komentarz został zapisany pomyślnie.

Komentarze

  • ej a to na samym dole wpisać
    mim12 kwietnia 2014
    ej a to na samym dole wpisać
  • Mam problem gdy to zapisuje pisze mi: Sprawdź, czy plik nie jest otwarty w innym programie. ale wszystkie programy mam wyłączone
    Kto się pyta ten nie błądzi31 marca 2014
    Mam problem gdy to zapisuje pisze mi: Sprawdź, czy plik nie jest otwarty w innym programie. ale wszystkie programy mam wyłączone
  • Siemanko, mam taki problem iż zrobiłem wszystko jak w instrukcji. Gdy naciskam [~] to się konsola włącza ale gdy wpisuje kody to nic się nie dzieje. Co jest grane ??
    PanR3 marca 2014
    Siemanko, mam taki problem iż zrobiłem wszystko jak w instrukcji. Gdy naciskam [~] to się konsola włącza ale gdy wpisuje kody to nic się nie dzieje. Co jest grane ??
  • Jooł gra bardzo fajna i działają mi wszystkie kody :D A tak apropo kodu na łze ashy nie ma idioci
    grudzień26 luty 2014
    Jooł gra bardzo fajna i działają mi wszystkie kody :D A tak apropo kodu na łze ashy nie ma idioci
  • nie mam tego pliku, gdzie on się może znajdować?
    Hammer7 luty 2014
    nie mam tego pliku, gdzie on się może znajdować?
  • dupa nie działa
    nikoś31 stycznia 2014
    dupa nie działa
  • czy wiecie jaki jet kod na multiplayer
    Jam Jest Pytanie26 stycznia 2014
    czy wiecie jaki jet kod na multiplayer
  • dzięnki za kody
    kornel19 stycznia 2014
    dzięnki za kody
  • a jaki jest kod na lze ashy
    shadownorman11 stycznia 2014
    a jaki jest kod na lze ashy
  • czy kody działają w kampanii? ponieważ mi nie działają
    anonim8 stycznia 2014
    czy kody działają w kampanii? ponieważ mi nie działają
Co myślisz o:

Kody do Heroes of Might and Magic V (PC)

8.2
zagłosuj!
głos oddany!
Reklama
-->