W folderze z grą odnajdź plik autoexec.cfg i otwórz go z pomoca dowolnego edytora tekstu (Na przykład Notatnik). Teraz dodaj na końcu nastepującą linijkę tekstu:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Zapisz plik.
Od teraz, podczas rozgrywki, możesz wywołaś Konsolę poprzez wciśnięcie klawisza Tyldy [~] i wpisać w niej poniższe kody.
add_money 1 - Otrzymujesz maksymalną ilośc surowców i pieniędzy
add_gold # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustawić żądaną ilość surowców i liczbę złota
pomnożoną przez 100
clear_money - Usuwa wszystkie surowce
show_player_money # - Zamiast # wpisz numer gracza by zobaczyć ile ma surowców
show_hero_mp - Pokazuje dokładną ilość punktów ruchu oraz statystyki zaznaczonego bohatera
add_exp # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by dodać określoną ilośc doświadczenia wybranemu bohaterowi
add_all_spells - Wybarany bohater otrzymuje wszystkie zaklęcia
set_hero_luck_morale [SZCZĘŚCIE] [MORALE] - Zamiast nawiasów kwadratowych wpisz liczby by ustalić ilość Szczęścia i punktów Morali dla konkretnego bohatera
@Win() - Natychmiastowa wygrana na aktualnej mapie
@Loose() - Natychmiastowa przegrana na aktualnej mapie
@OpenCircleFog(0, 0, 0, 9999, PLAYER_1); - Odsłania całą mapę
- -- --- -- -
.::ARMIA::.
add_army [MIASTO] [RODZAJ JEDNOSTEK] - Po wpisaniu tego kodu zaznaczony bohater otrzyma 10 jednostek z wybranego miasta.
Zamiast pierwszego nawiasu kwadratowego wpisz liczbę określającą z którego miasta mają pochodzić jednostki:
0 - Bastion (Haven)
1 - Forteca (Preserve)
2 - Lochy (Dunegon)
3 - Nekropolia (Necro)
4 - Inferno (Inferno)
5 - Zamek (Academy)
Zamiast drugiego nawiasu kwadratowego wpisz:
0 - Jednostki podstawowe
1 - Jednostki ulepszone
- -- --- -- -
add_skill # - Kod umozliwia nadanie wybranemu bohaterowi dowolnej cechy. Zamiast # wpisz nazwę lub numer z ponizszej listy.
.::UMIEJĘTNOŚCI::.
1 = LOGISTICS - Logistyka
2 = WAR_MACHINES - Machiny Bojowe
3 = LEARNING - Nauka
4 = LEADERSHIP - Dowodzenie
5 = LUCK - Szczęście
6 = OFFENCE - Ofensywa
7 = DEFENCE - Defensywa
8 = SORCERY
- Czaroznastwo
9 = DESTRUCTIVE_MAGIC - Magia Destrukcji
10 = DARK_MAGIC - Magia Ciemności
11 = LIGHT_MAGIC - Magia Światła
12 = SUMMONING_MAGIC - Magia Inwokacji
13 = TRAINING
- Szkolenie (Rycerz)
14 = GATING - Przyzwanie (Lord Chaosu)
15 = NECROMANCY -
Nekromancja (Nekromanta)
16 = AVENGER - Mściciel (Elf)
17 = ARTIFICIER - Tworzenie Artefaktów (Czarodziej)
18 = INVOCATION - Rozpoznanie Żywiołów
(Mroczny Elf)
.::PROFITY::.
19 = PATHFINDING - Znajdowanie Drogi (Logistyka)
20 = SCOUTING - Zwiad (Logistyka)
21 = NAVIGATION - Nawigacja (Logistyka)
22 = FIRST_AID - Namiot Medyka (Machiny Bojowe)
23 = BALLISTA - Balista (Machiny Bojowe)
24 = CATAPULT - Katapulta (Machiny Bojowe)
25 = INTELLIGENCE - Inteligencja (Nauka)
26 = SCHOLAR - Erudycja (Nauka)
27 = EAGLE_EYE - Sokoli Wzrok (Nauka)
28 = RECRUITMENT - Rekrutacja (Dowodzenie)
29 = ESTATES - Finanse (Dowodzenie)
30 = DIPLOMACY - Dyplomacja (Dowodzenie)
31 = RESISTANCE - Odporność (Szczęście)
32 = LUCKY_STRIKE - Szczęśliwe Uderzenie (Szczęście)
33 = FORTUNATE_ADVENTURER - Poszukiwacz Złota (Szczęście)
34 = TACTICS - Taktyka (Ofensywa)
35 = ARCHERY - Łucznictwo (Ofensywa)
36 = FRENZY - Furia (Ofensywa)
37 = PROTECTION - Magiczna Ochrona (Defensywa)
38 = EVASION
- Unik (Defensywa)
39 = TOUGHNESS - Wytrzymałość (Defensywa)
40 = MYSTICISM - Mistycyzm (Czaroznastwo)
41 = WISDOM - Filozofia (Czaroznastwo)
42 = ARCANE_TRAINING - Arkana Magii (Czaroznastwo)
43 = MASTER_OF_ICE - Mistrz Lodu (Magia Destrukcji)
44 = MASTER_OF_FIRE - Mistrz Ognia (Magia Destrukcji)
45 = MASTER_OF_LIGHTNINGS - Mistrz Błyskawic (Magia Destrukcji)
46 = MASTER_OF_CURSES - Mistrz Klątw (Magia Ciemności)
47 = MASTER_OF_MIND - Mistrz Umysłu (Magia Ciemności)
48 = MASTER_OF_SICKNESS - Mistrz Chorób (Magia Ciemności)
49 = MASTER_OF_BLESSING - Mistrz Błogosławieństw (Magia Światła)
50 = MASTER_OF_ABJURATION - Mistrz Zaklinania (Magia Światła)
51 = MASTER_OF_WRATH - Mistrz Gniewu (Magia Światła)
52 = MASTER_OF_QUAKES - Mistrz Wstrząsów (Magia Inwokacji)
53 = MASTER_OF_CREATURES - Mistrz Przywołań (Magia Inwokacji)
54 = MASTER_OF_ANIMATION - Mistrz Animacji (Magia Inwokacji)
55 = HOLY_CHARGE - Bohaterski Kontratak (Szkolenie)
56 = PRAYER - Modlitwa (Szkolenie)
57 = EXPERT_TRAINER - Ulepszone Szkolenie (Szkolenie)
58 = CONSUME_CORPSE - Pożeranie Zwłok (Przyzwanie)
59 = DEMONIC_FIRE - Demoniczny Ogień (Przyzwanie)
60 = DEMONIC_STRIKE - Uderzenie Demona (Przyzwanie)
61 = RAISE_ARCHERS - Ożywienie Szkieletów Łóczników (Nekromancja)
62 = NO_REST_FOR_THE_WICKED - Nikczemna Reanimacja (Nekromancja)
63 = DEATH_SCREAM - Zawodzenie Śmierci (Nekromancja)
64 = MULTISHOT - Deszcz Strzał (Mściciel)
65 = SNIPE_DEAD - Bezbłędny Strzał (Mściciel)
66 = IMBUE_ARROW - Impregnowana Strzała (Mściciel)
67 = MAGIC_BOND - Magiczna Więź (Tworzenie Artefaktów)
68 = MELT_ARTIFACT - Niszczenie Artefaktów (Tworzenie Artefaktów)
69 = MAGIC_MIRROR - Magiczne Lustro (Tworzenie Artefaktów)
70 = EMPOWERED_SPELLS - Wzmocnione Czary (Rozpoznanie Żywiołów)
71 = DARK_RITUAL - Mroczny Rytuał (Rozpoznanie Żywiołów)
72 = ELEMENTAL_VISION - Wizja Żywiołów (Rozpoznanie Żywiołów)
.::PROFITY SPECJALISTYCZNE::.
73 = ROAD_HOME - Przyjazny Teren (Elf / Rycerz; Logistyka)
74 = TRIPLE_BALLISTA
- Potrójny Ostrzał Balisty (Elf / Lord Chaosu / Rycerz; Machiny Bojowe)
75 = ENCOURAGE -
Odwaga (Rycerz; Dowodzenie)
76 = RETRIBUTION - Odpłata (Mroczny Elf / Rycerz / Nekromanta; Ofensywa)
77 = HOLD_GROUND - Utrzymanie Pozycji (Elf / Lord Chaosu / Rycerz; Defensywa)
78 = GUARDIAN_ANGEL - Anioł Stróż (Rycerz; Magia Światła)
79 = STUDENT_AWARD - Nagroda Studencka (Czarodziej / Rycerz; Nauka)
80 = GRAIL_VISION - Wizja Graala (Czarodziej / Mroczny Elf / Rycerz; Szczęście)
81 = CASTER_CERTIFICATE - Certyfikat Magiczny (Nekromanta / Rycerz; Czaroznastwo)
82 = ANCIENT_SMITHY - Starożytna Kuźnia (Czarodziej / Rycerz; Magia Destrukcji)
83 = PARIAH - Parias (Rycerz; Magia Ciemności)
84 = ELEMENTAL_BALANCE - Harmonia Żywiołów (Lord Chaosu / Rycerz; Magia Inwokacji)
85 = ABSOLUTE_CHARGE - Potężna Szarża (Rycerz; Szkolenie)
86 = QUICK_GATING
- Szybkie Przyzwanie (Lord Chaosu; Logistyka)
87 = MASTER_OF_SECRETS
- Mistrz Sekretów (Elf / Lord Chaosu; Nauka)
88 = TRIPLE_CATAPULT
- Potrójny Ostrzał Katapulty (Nekromanta; Machiny Bojowe)
89 = GATING_MASTERY
- Pernamętne Przyzywanie (Lord Chaosu; Dowodzenie)
90 = CRITICAL_GATING
- Szczęśliwe Przyzwanie (Lord Chaosu; Szczęście)
91 = CRITICAL_STRIKE
- Krytyczne Uderzenie (Lord Chaosu; Ofensywa)
92 = DEMONIC_RETALIATION
- Demoniczny Kontratak (Lord Chaosu; Defensywa)
93 = EXPLODING_CORPSES
- Eksplodujące Zwłoki (Lord Chaosu; Czaroznastwo)
94 = DEMONIC_FLAME
- Demoniczny Płomień (Lord Chaosu; Magia Destrukcji)
95 = WEAKENING_STRIKE
- Osłabiające Uderzenie (Lord Chaosu / Rycerz; Magia Ciemności)
96 = FIRE_PROTECTION
- Ochrona Ogniowa (Elf / Lord Chaosu; Magia Światła)
97 = FIRE_AFFINITY
- Jedność Ognia (Elf / Lord Chaosu; Magia Inwokacji)
98 = ABSOLUTE_GATING
- Absolutne Przyzwanie (Lord Chaosu; Przyzwanie)
99 = DEATH_TREAD - Krok Śmierci (Mroczny Elf / Nekromanta / Rycerz; Logistyka)
100 = LAST_AID - Ostateczna Pomoc (Mroczny Elf / Nekromanta; Machiny Bojowe)
101 = LORD_OF_UNDEAD - Lord Śmierci (Nekromanta; Nauka)
102 = HERALD_OF_DEATH - Zwiastun Śmierci (Nekromanta; Dowodzenie)
103 = DEAD_LUCK - Martwe Szczęście (Elf / Lord Chaosu / Nekromanta; Szczęście)
104 = CHILLING_STEEL - Ostrze Mrozu (Czarodziej / Nekromanta; Ofensywa)
105 = CHILLING_BONES - Mrożenie Kości (Nekromanta; Defensywa)
106 = SPELLPROOF_BONES - Odporne Kości (Nekromanta; Czaroznastwo)
107 = DEADLY_COLD - Śmiertelne Zimno (Nekromanta; Magia Destrukcji)
108 = SPIRIT_LINK - Więź Dusz (Nekromanta; Magia Ciemności)
109 = TWILIGHT - Zmierzch (Lord Chaosu / Mroczny Elf / Nekromanta; Magia Światła)
110 = HAUNT_MINE - Nawiedzenie Kopalni (Nekromanta; Magia Inwokacji)
111 = ABSOLUTE_FEAR - Paraliżujący Strach (Nekromanta; Nekromancja)
112 = DISGUISE_AND_RECKON - Kamuflaż (Elf / Nekromanta; Logistyka)
113 = IMBUE_BALLISTA - Impregnowana Balista (Elf; Machiny Bojowe)
114 = CUNNING_OF_THE_WOODS - Poznanie wroga (Elf; Nauka)
115 = FOREST_GUARD_EMBLEM - Głównodowodzący (Elf; Dowodzenie)
116 = ELVEN_LUCK - Szczęście Elfów (Elf; Szczęście)
117 = FOREST_RAGE - Gniew Natury (Elf; Ofensywa)
118 = LAST_STAND - Ostatni na Placu Boju (Elf / Rycerz; Obrona)
119 = INSIGHTS - Wnikliwość (Elf / Lord Chaosu; Czaroznastwo)
120 = SUN_FIRE - Ogień Słońca (Elf / Lord Chaosu / Mroczny Elf; Magia Destrukcji)
121 = SOIL_BURN - Palący Grunt (Elf / Nekromanta; Magia Ciemności)
122 = STORM_WIND - Wichura (Elf; Magia Światła)
123 = FOG_VEIL - Ściana Mgły (Elf; Magia Inwokacji)
124 = ABSOLUTE_LUCK - Szczęście Natury (Elf; Mściciel)
125 = MARCH_OF_THE_MACHINES - Marsz Maszyn (Czarodziej; Logistyka)
126 = REMOTE_CONTROL
- Zdalne Sterowanie (Czarodziej; Machiny Bojowe)
127 = ACADEMY_AWARD
- Nagroda Akademii (Czarodziej / Mroczny Elf / Rycerz; Nauka)
128 = ARTIFICIAL_GLORY
- Sztuczna Chwała (Czarodziej; Dowodzenie)
129 = SPOILS_OF_WAR
- Grabież (Czarodziej / Rycerz; Szczęście)
130 = WILDFIRE
- Dziki Ostrzał (Czarodziej / Elf; Ofensywa)
131 = SEAL_OF_PROTECTION
- Ochronna Pieczęć (Czarodziej / Mroczny Elf / Nekromanta; Defensywa)
132 = COUNTERSPELL
- Przeciwzaklęcie (Czarodziej / Elf / Mroczny Elf; Czaroznastwo)
133 = MAGIC_CUSHION
-
Magiczna Bariera (Czarodziej; Magia Destrukcji)
134 = SUPRESS_DARK
- Przełamanie Ciemności (Czarodziej / Elf / Mroczny Elf; Magia Ciemności)
135 = SUPRESS_LIGHT
- Przełamanie Światła (Czarodziej; Magia Światła)
136 = UNSUMMON
- Odwołanie (Czarodziej / Nekromanta; Magia Inwokacji)
137 = ABSOLUTE_WIZARDY
- Absolutne Czarowanie (Czarodziej; Tworzenie Artefaktów)
138 = TELEPORT_ASSAULT - Teleportacyjny Szturm (Czarodziej / Lord Chaosu / Mroczny Elf; Logistyka)
139 = SHAKE_GROUND - Tąpnięcie (Czarodziej / Lord Chaosu / Mroczny Elf; Machiny Bojowe)
140 = DARK_REVELATION - Mroczne Objawienie (Lord Chaosu / Mroczny Elf / Nekromanta; Nauka)
141 = FAST_AND_FURIOUS - Szybcy i Wściekli (Czarodziej / Rycerz; Dowodzenie)
142 = LUCKY_SPELLS - Powodzenie Czarów (Mroczny Elf; Szczęście)
143 = POWER_OF_HASTE - Moc Przyśpieszenia (Lord Chaosu / Mroczny Elf / Rycerz; Ofensywa)
144 = POWER_OF_STONE - Kamienna Siła (Czarodziej / Mroczny Elf; Defensywa)
145 = CHAOTIC_SPELLS - Chaotyczne Czary (Czarodziej / Mroczny Elf; Czaroznastwo)
146 = SECRETS_OF_DESTRUCTION - Sekrety Zniszczenia (Czarodziej / Elf / Mroczny Elf / Nekromanta; Magia Destrukcji)
147 = PAYBACK - Odwrócenie (Czarodziej / Mroczny Elf; Magia Ciemności)
148 = ELITE_CASTERS - Elitarny Mag (Czarodziej / Mroczny Elf / Rycerz; Magia Światła)
149 = ELEMENTAL_OVERKILL - Zabójca Przyzwańców (Czarodziej / Mroczny Elf; Magia Inwokacji)
150 = ABSOLUTE_CHAINS - Wzmocnione łańcuchy żywiołów (Mroczny Elf; Rozpoznanie Żywiołów)
- -- --- -- -
UWAGA:
- Plik, który trzeba poddać edycji, znajduje się w folderze z profilami gry - profiles.
- Kody nie działają po zainstalowaniu łatek (patche) uaktualniających wersję gry.
Kody do Heroes of Might and Magic V (PC)
Heroes of Might and Cheats
Komentarze