Pierwotnie gra miała być wydana jako zupełnie osobny tytuł nie należący do żadnego cyklu. W końcu jednak ludzie z Activision zauważyli (geniusze z nich :-), iż Modern Warfare 2 jest przecież sequelem Cod 4. Tak czy inaczej na sklepowych półkach znajdziemy piękne pudełko z MW 2 opatrzone dobrze nam znanym logiem serii CoD.
Okazuje się, że decyzja wydawcy gry podyktowana jest (a jakże!) wyłączenie względami marketingowymi. Niedawne badania rynkowe pokazały bowiem jak silna i popularna jest marka CoD wśród graczy. Czyżby wiec Activision liczyło, iż dodając do swojej najnowszej gry jej to dobrze znane nam logo, pomoże jej w sprzedaży?
Tak czy inaczej wydaje się nam, że jeżeli nowe Modern Warfare, będzie chociaż w połowie tak świetne jak na filmikach, to żadnej dodatkowej promocji potrzebować nie będzie. Zresztą zobaczcie sami:
Okazuje się, że decyzja wydawcy gry podyktowana jest (a jakże!) wyłączenie względami marketingowymi. Niedawne badania rynkowe pokazały bowiem jak silna i popularna jest marka CoD wśród graczy. Czyżby wiec Activision liczyło, iż dodając do swojej najnowszej gry jej to dobrze znane nam logo, pomoże jej w sprzedaży?
Tak czy inaczej wydaje się nam, że jeżeli nowe Modern Warfare, będzie chociaż w połowie tak świetne jak na filmikach, to żadnej dodatkowej promocji potrzebować nie będzie. Zresztą zobaczcie sami:
Komentarze
Brak komentarzy!
Zostań pierwszą osobą, która doda komentarz.