By móc używać kodów należy na początek odnaleźć plik Baldur.ini w katalogu z grą i podo linijką:
Program Options
wpisać: 
Debug Mode = 1
Zapisujemy zmiany i uruchamiamy grę.
Teraz podczas rozgrywki używamy kombinacji klawiszy CTRL+Spacja do wywołania konsoli, w której można wpisywać poniższe kody:
CLUAConsole:AddGold(#) - Daje # sztuk złota
CLUAConsole:SetCurrentXP(#) - Daje # punktów doświadczenia dla danej postaci
Tworzenie przedmiotów:
Podczas gry naciśnij klawisze [CTRL]+[TAB] by otworzyć okno w którym mozna wpisać:
CLUAConsole:CreateItem(X,Y) -Zamiast X należy wpisać nazwę przedmiotu, natomiast zamiast Y liczbę oznaczającą ile sztuk danego przedmiotu chcemy otrzymać.
Lista przedmiotów:
bow17    -     Longbow +2
bow18    -     Shortbow +2
leat08    -     Studded Leather +3:Shadow Armor
plat05    -     Full Plate +1
ring07    -     Ring of Protection +2
ring08    -     Ring of Wizardry
shld04    -     Medium Shield +1
shld06    -     Large Shield +1
shld17    -     Buckler +1
brac14    -     Bracers of Defense AC 4
chan06    -     Drizzt\'s +4 Chainmail
clck02     -     Cloak of Protection +2
halb03    -     Halberd +2 
hamm08    -     War Hammer +2
helm04    -     Helm of Defense
slng03    -     Sling +3
staf08    -     Martial Staff +3
sw1h09    -     Short Sword +2
sw1h40    -     Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)
ax1h03    -     Battle Axe +2
belt06    -     Girdle of Hill Giant Strength
boot01    -     Boots of Speed
sw1h49    -     Ninja-To +1
sw2h09    -     Warblade(2-H sword +4)
AMUL17    -     Greenstone Amulet
MISC2M    -     Dwarven Rune Wardstone
MISC2O    -     Lock of hair from Kirindale
MISC2I    -     Wardstone Forgery
STAF06    -     Staff-Mace
STAF07    -     Staff-Spear +2
STAF08    -     Quarterstaff +3
SCRL5A    -     Mental Domination
SCRL5B    -     Defensive Harmony
SCRL5C    -     Protection from Lightening
SCRL5D    -     Protection from Evil 10'Radius
SCRL5E    -     Champion's Strength
SCRL5F    -     Chaotic Commands
SCRL5G    -     Remove Curse
SCRL5H    -     Emotion
SCRL5I    -     Greater Malaison
SCRL5R    -     Anderis Journal
SCRL5S    -     Dezekiel's Scroll
BRAC11    -     Bracers of Binding (cursed item)
CLCK20    -     Cloak of the Shield
CLCK21    -     Holy cloak
CLCK22    -     Shandalar's cloak
DAGG09    -     Silver dagger
DAGG10    -     Soultaker Dagger
HAMM04    -     Warhammer +1,+4 vs giant humanoids
LEAT09    -     Leather armor +3
LEAT10    -     Hide armor
MISC1A    -     Bottle of wine
MISC1B    -     Butter knife of Balduran
MISC1C    -     Sea Charts
MISC2A    -     Doppleganger's Wardstone
MISC2B    -     Level 1 exit Wardstone
MISC2C    -     Islanne Wardstone
MISC2D    -     Kiel Wardstone
MISC2E    -     Fuernebol Wardstone
MISC2F    -     Teleportation Wardstone
MISC2G    -     Level 2 exit Wardstone
MISC2H    -     Shandalar's Wardstone
MISC2J    -     Wardstone of forgery
MISC2K    -     Compass Wardstone
MISC2L    -     Bone Wardstone
MISC2N    -     Dwarven's Rune Wardstone
MISC2P    -     Greagan's Harp
MISC91    -     Grapes
MISC92    -     Switch for engine
MISC93    -     Odd looking key
MISC94    -     Mallet head
MISC95    -     Mallet handle
MISC96    -     Peladon
MISC97    -     De'Tranion's Baalor ale
MISC98    -     Durlag's goblet
MISC99    -     Plate mail armor (cursed item..belt icon)
PLAT08    -     Plate Mail +3
SCRL5J    -     Oliluke's resilient sphere
SCRL5K    -     Spirit armor
SCRL5L    -     Polymorph Other
SCRL5M    -     Polymorph Self
SCRL5N    -     Domination
SCRL5O    -     Hold Monster
SCRL5P    -     Chaos
SCRL5Q    -     Feeblemind
STAF05    -     Staff of Striking
SW1H18    -     Sword of Balduran
SW1H19    -     The Vampire's revenge (cursed item)
SW1H20    -     Scimitar
SW1H21    -     Short sword
SW1H22    -     Scimitar +1
SW1H23    -     Scimitar +2
SW1H24    -     Long Sword +1, Flame Tongue
SW2H07    -     Two-Handed sword +3
SW2H08    -     Two-Handed sword +2
CLUAConsole:MoveToArea(#) - Teleportacja do określonego punktu.
Zamiast # należy wpisać kod jednej z poniższych lokacji:
Astral Prison = AR0516
Asylum Dungeon = AR1512
Bodhis Dungeon = AR0801
Bridge District = AR0500
CityGates = AR0020
Cult of the Unseeing Eye = AR0202
De\'Arnise Hold = AR1300
Demon Outerworld = AR0414
Docks District = AR0300
Domain of the Dragon = AR1201
Druids Grove = AR1900
Temple District = AR0900
The Nine Hells = AR2900
Trademeet = AR2000
Umar Hills = AR1100
Waukeens Promenade= AR0700
Government District = AR1000
Graveyard District = AR0800
Planar Sphere = AR0411
Rift Dungeon = AR0204
Slums District = AR0400
Suldanesslar = AR2500
--- --- ---
UWAGA:
Nie wszystkie kody działają razem z innymi wobec czego zalecany jest umiar w ich stosowaniu.





 
 świetna!
świetna! ujdzie
ujdzie dno!
dno!


Komentarze