By można było skorzystać z poniższych kodów należy przed uruchomieniem gry odnaleźć plik baldur.ini i znaleźć w nim z pomocą jakiegokolwiek edytora tekstu linijkę:
[Program Options]
Następnie tuz pod nią trzeba dopisać:
Debug Mode=1 LUB cheats=1
Zapisujemy plik.
Teraz, podczas gry, klawiszami [CTRL] + [SPACJA] można uruchomić konsolę i wpisać w niej poniższe kody aktywujące poszczególne ułatwienia. Po wpisaniu kodu należy go każdorazowo zatwierdzić klawiszem [ENTER].
ExploreArea() -Odkrywa całą mapę
CLUAConsole:SetCurrentXP(#) - zamiast # wpisujemy liczbową wartość żądanego doświadczenia.
CLUAConsole:AddGold(#) - Zamiast # wpisujemy liczbową wartość żądanego złota.
CLUAConsole:EnableCheatKeys() - Po wpisaniu w konsoli tego kodu uzyskujemy dostęp do kilku ułatwień poprzez naciśnięcie poniższych kombinacji klawiszy:
[Ctrl] + [R] - uzdrawia postać
[Ctrl] + [J] - przenosi zaznaczonego potwora w wyznaczone miejsce
[Ctrl] + [Y] - zabija zaznaczonego potwora
[CTRL] + [SHIFT]+ [8] - Zostaje wyświetlone okienko w którym możemy podnieść statystyki postaci do maksimum.
CLUAConsole:CreateItem(X,Y) - Kod to tworzenia przedmiotów z poniższej listy. Zamiast X wpisujemy nazwę danego przedmiotu, a zamiast Y liczbę, która określa ile przedmiotów ma sie pojawić.
LISTA PRZEDMIOTÓW:
bow18 - Shortbow +2
bow17 - Longbow +2
slng03 - Sling +3
ax1h03 - Battle Axe +2
halb03 - Halberd +2
chan06 - Drizzt's +4 Chainmail
leat08 - Studded Leather +3:Shadow Armor
plat05 - Full Plate +1
helm04 - Helm of Defense
shld04 - Medium Shield +1
shld06 - Large Shield +1
shld17 - Buckler +1
ring07 - Ring of Protection +2
ring08 - Ring of Wizardry
brac14 - Bracers of Defense AC 4
clck02 - Cloak of Protection +2
belt06 - Girdle of Hill Giant Strength
boot01 - Boots of Speed
staf08 - Martial Staff +3
hamm08 - War Hammer +2
sw1h09 - Short Sword +2
sw1h40 - Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)
sw1h49 - Ninja-To +1
sw2h09 - Warblade(2-H sword +4)
CreateCreature(#) - Zamiast # wpisujemy jednen z poniższych kodów by wygenerować konkretnego potwora.
LISTA POTWORÓW:
dragblac - Black Dragon
icsalcol - Blue Salamander
icbone01 - Bone Golem
hldemi - Demi Lich
gendji01 - Djinni
uddrow27 - Drow Warrior
beheld01 - Elder Orb Beholder
behgau01 - Gauth Beholder
trogi01 - Giant Troll
ghogr01 - Greater Ghoul
mumgre01 - Greater Mummy
goliro01 - Iron Golem
lich01 - Lich
vammat01 - Mature Vampire
mindfl01 - Mind Flayer
icmin01 - Minotaur
mistho01 - Mist Horror
ogre01 - Ogre
orc05 - Orog Warrior
dragred - Red Dragon
dragsil - Silver Dragon
skelwa01 - Skeleton Warrior
troluo01 - Splitter Troll
golsto01 - Stone Golem
wyvern01 - Wyvern
MoveToArea(#) - Zamiast # wpisujemy jedną z poniższych sekwencji znaków by teleportować się do konkretnej lokacji.
LISTA LOKACJI:
AR0900 - Temple District
AR0800 - Graveyard District
AR0400 - Slums District
AR0700 - Waukeens Promenade
AR1000 - Government District
AR0500 - Bridge District
AR0300 - Docks District
AR0020 - CityGates
AR1100 - Umar Hills
AR2500 - Suldanesslar
AR2900 - The Nine Hells
AR1201 - Domain of the Dragon
AR1512 - Asylum Dungeon
AR0801 - Bodhis Dungeon
AR0516 - Astral Prison
AR0411 - Planar Sphere
AR0202 - Cult of the Unseeing Eye
AR0204 - Rift Dungeon
AR0414 - Demon Outerworld
AR1300 - De'Arnise Hold
AR2000 - Trademeet
AR1900 - Druids Grove
--- --- ---
UWAGA:
Kody wpisujemy tak jak zostały zapisane z uwzględnieniem dużych liter oraz wszelkich znaków specjalnych.
Komentarze