Tak przynajmniej twierdzi w ostatnim wywiadzie Craig Zinkevich, producent wykonawczy Star Trek Online. W swojej wypowiedz dla serwisu Ten Ton Hammer ujawnił, iż cała walka w tworzonej przez niego grze okazała się zdecydowanie za szybka, tak, że w kosmicznych starciach liczyła się tylko zręczność Graczy i nie było w ogóle czasu na myślenie czy taktykę. Dlatego twórcy gry zdecydowali się znacząco spowolnić grę, tak aby dać nam czas na taktyczne myślenie, odpowiednie ustawianie okrętów w czasie bitwy czy nawet zajecie się takimi detalami jak dokładnym ustawianiem poziomów zasilania różnych systemów swojego statku…
Co z tego wszystkiego wyjdzie? Czy Graczom spodobają się te zmiany? Dowiemy się już w przyszłym roku, bo wtedy ta gra ma mieć swoją premierę. A na razie oglądnijmy trailer:
Co z tego wszystkiego wyjdzie? Czy Graczom spodobają się te zmiany? Dowiemy się już w przyszłym roku, bo wtedy ta gra ma mieć swoją premierę. A na razie oglądnijmy trailer:
Komentarze
Brak komentarzy!
Zostań pierwszą osobą, która doda komentarz.