Nieśmiertelność:
Aby włączyć kod nieśmiertelności, musimy przejść z poziomu systemu Windows do katalogu, w którym jest zainstalowana nasza gra (np. C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config). Jeśli już będziemy w wcześniej podanej lokacji, musimy odnaleźć pliki diff_easy.cfg, diff_normal.cfg, diff_hard.cfg oraz diff_bauer.cfg. Jeśli już mamy jakiś plik, to najlepiej jest otworzyć go przez program Notatnik lub inny jego odpowiednik (każdy plik z wyżej wymienionych jest odpowiedzialny za poziom trudności gry, ogólnie przyjmuje się poziomy jako easy - łatwy, normal - normalny, hard - trudny, bauer - najtrudniejszy). Wybierz teraz plik, który odpowiada stopniowi trudności jaki wybrałeś zaczynając grę (to bardzo ważne, inaczej nie będziesz mógł używać kodów!). Dodaj teraz w kodzie, na końcu, jedną z poniższych linii:
g_godMode = 1
teraz zapisz plik. Wszystko gotowe!
Podobnie sprawa ma się z innymi kodami. Postępuj dokładnie tak samo jak w przypadku wpisywania kodu na nieśmiertelność jednak zamiast g_godMode = 1 wpisuj:
i_unlimitedammo = 1 - nieskończona amunicja
ai_IgnorePlayer = 1 - jesteśmy ignorowani przez wroga
i_noweaponlimit = 1 - wszystkie bronie
g_playerHealthValue = 900.0 - dodatkowe życie "extra"
pl_swimBaseSpeed = 4 - szybkie pływanie (liczbę można dowolnie ustawiać, np. 4 zamienić na 8)
ai_UseAlternativeReadability = 0 - Koreańczycy mówią po koreańsku
g_suitarmorhealthvalue = 200 -mocniejsza wytrzymałość pancerza (liczbę 200 można zmieniać)
g_playerSuitEnergyRechargeDelay = 0 - nie musimy czekać na regenrację energii
pl_fallDamage_SpeedSafe = 8 -prędkość w metrach/sekunda przy jakiej się nie męczymy
g_difficultyLevel = 1 - ustaw poziom trudności od 1 do 4 (1 - łatwy, 4 - najtrudniejszy)
g_playerSuitEnergyRechargeTime = 0 - czas regeneracji naszej energii jest zminimalizowany do zera
g_playerSuitHealthRegenTime = 0 - stan regeneracji naszego zdrowia jest zminimalizowany do zera
pl_swimJumpSpeedBaseMul = 1 - szybkie wyskakiwanie z wody (liczbę 1 można modyfikować)
v_goliathmode = [0, 1] - wszystkie pojazdy są niezniszczalne
UWAGA!
Przed wprowadzaniem kodów, wykonuj kopie zapasowe plików!
Komentarze