Kody do Świątynia Pierwotnego Zła (PC)
SHIFT + Tylda [~]
by wywołać okno konsoli poleceń i wpisz w niej dowolny kod.
.:: RÓŻNE ::.
game.party[CYFRA].stat_base_set(stat_hp_max,LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba nową wartość maksymalnej ilości jego zdrowia
die - Zabija określonego członka drużyny
levelup - Zwiększa poziom doświadczenia wszystkich członków drużyny
game.party[CYFRA].money_adj(LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba jest ilością złota, jakie otrzyma po zatwierdzeniu kodu
game.party[CYFRA].identify_all(0) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny u którego zostaną zidentyfikowane wszystkie niezbadane przedmioty
cheats.all_spells_by_class - Nauka wszystkich zaklęć dla określonej klasy postaci
.:: STATYSTYKI POSTACI ::.
game.party[CYFRA].stat_base_set(stat_strength,LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba jest nową wartością jego siły
game.party[CYFRA].stat_base_set(stat_dexterity,LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba jest nową wartością jego zręczności
game.party[CYFRA].stat_base_set(stat_intelligence,LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba jest nową wartością jego inteligencji
game.party[CYFRA].stat_base_set(stat_wisdom,LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba jest nową wartością jego mądrości
game.party[CYFRA].stat_base_set(stat_constitution,LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba jest nową wartością jego kodnycji
game.party[CYFRA].stat_base_set(stat_charisma,LICZBA) - Cyfra określa konkretnego członka drużyny, a liczba jest nową wartością jego charyzmy
- -- --- -- -
.:: DOŚWIADCZENIE ::.
stat_base_set(stat_experience,LICZBA) - Wpisz w konsoli poleceń kod z dowolną liczbą określającą ilość aktualnego doświadczenia dla drużyny.
Poniższe wartości określają wybrane poziomy doświadczenia:
10000 - Poziom 5
15000 - Poziom 6
21000 - Poziom 7
28000 - Poziom 8
36000 - Poziom 9
45000 - Poziom 10
55000 - Poziom 11
66000 - Poziom 12
78000 - Poziom 13
91000 - Poziom 14
105000 - Poziom 15
- -- --- -- -
UWAGA:
- Niektóre kody wymagają podniesienia gry do wersji 2.0.
- Poszczególne kody wpisuj razem z nawiasami zwykłymi i kwadratowymi.
- Przy określaniu konkretnego członka drużyny obowiązuje zakres cyfr od 0 do 7.
- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -
.::DODATKOWE PARAMETRY::.
Grę można uruchomić z poniższymi parametrami, które należy dopisać do ścieżki elementu docelowego pliku ToEE.exe.
-3dsounds - Dźwięk 3D
-defaultparty - Domyślna drużyna
-dialogcheck - Sprawdzenie dialogów
-fps - Wyświetla liczbę klatek na sekundę (FPS)
-nofog - Brak mgły podczas rozgrywki
-norandom - Brak losowych przygód
-nosound - Brak dźwięku
-startmap - Wybór mapy
-window - Uruchomienie gry w oknie
.:: DODATKOWE PARAMETRY O NIEZNANYM DZIAŁANIU ::.
-animdedug
-cleanproto
-dicetest
-doublebuffer
-geometry
-maxrefresh
-mipmapping
-mod
-msmousez
-noantialiasing
-nonmsmousez
-pathlimit
-pathtimelimit
-scrolldist
-scrollfps
-shadow_blobby
-shodow_map
-shadow_poly
Komentarze