Podczas gry wciśnij:
[TAB] - Dla wersji 1.0
lub
[F2] - Dla wersji 1.1 lub wyższej
by wywołać okno konsoli poleceń i wpisz dowolny z poniższych kodów zatwierdzając go klawiszem [ENTER].
.:: RÓŻNE ::.
health - Odnawia zdrowie
invincible [1 / 0] - Włącza/Wyłącza nieśmiertelność
invisible [1 / 0] - Włącza/Wyłącza niewidzialność
ammo - Amunicja
fly - Latanie
ghost - Przenikanie przez obiekty
walk - Wyłącza dwa poprzednie kody
playersonly [1 / 0] - Włącza/Wyłącza zamrożenie postaci na aktualnej mapie
killpawn - Zabija wszystkich przeciwników na aktualnej mapie
stealth - Pokazuje wskaźnik ukrycia
preferences - Modyfikacja ustawień
mission win - Pomyślne zakończenie aktualnej misji
quit - Natychmiastowe wyjście z gry
UWAGA:
- Zamiast nawiasów kwadratowych wpisz żądane informacje określające działanie kodu.
- -- --- -- -
.:: EKWIPUNEK ::.
summon echeloningredient.ef2000 - Karabin F2000
summon echeloningredient.eAmmoF2000 - Amunicja do karabinu F2000
summon echeloningredient.eRingAirfoilRound - Pierścienie płatowo-wyrzutowe do karabinu F2000
summon echeloningredient.eStickyShocker - Samoprzylepny paralizator do karabinu F2000
summon echeloningredient.eSmokeGrenade - Granat gazowy do karabinu F2000
summon echeloningredient.eStickyCamera - Samoprzylepna kamera do karabinu F2000
summon echeloningredient.eDiversionCamera - Samoprzylepna kamera dywersyjna do karabinu F2000
summon echeloningredient.eFn7 - Pistolet Fn7
summon echeloningredient.eAmmoFn7 - Amunicja do pistoletu Fn7
summon echeloningredient.eDisposablePick - Jednorazowy wytrych
summon echeloningredient.eLockPick - Wytrych
summon echeloningredient.eLaserMic - Mikrofon kierunkowy
summon echeloningredient.eCameraJammer - Zakłócacz do kamer
summon echeloningredient.eOpticCable - Kabel optyczny
summon echeloningredient.eWallMine - Mina ścienna
summon echeloningredient.eChemFlare - Flara chemiczna
summon echeloningredient.eFlare Gives - Flara ratunkowa
summon echeloningredient.eFragGrenade - Granat
summon echeloningredient.eMedKit - Apteczka
- -- --- -- -
.:: MAPY ::.
0_0_2_Training - Trening
1_1_0Tbilisi - Posterunek policji
1_2_1DefenseMinistry - Ministerstwo obrony
1_3_2CaspianOilRefinery - Rafineria naftowa GFO
2_1_0CIA - Kwatera główna CIA
2_2_1_Kalinatek - Kalinatek
4_1_1ChineseEmbassy - Chińska ambasada
4_2_1_Abattoir - Mouke Tsoe Bo Meats
4_3_0ChineseEmbassy - Powrót do Chińskiej ambasady
5_1_1_PresidentialPalacea - Pałac prezydencki
- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -- -
.:: TAJNY POKÓJ TRENINGOWY ::.
Podczas pierwszej misji treningowej Lambert poprosi, by patrzeć na zapalające się światła. Po ukończeniu tego zadania idź w lewo i wykonaj podwójny skok, by dostać się na platformę. Przejdź przez drzwi. Wejdziesz do ciemnego pokoju. Skorzystaj z noktowizora i poszukaj wytrychów po lewej stronie pomieszczenia. Kontynuuj trening. Po skoku nad bramą, przed końcem treningu, nie idź prosto do drzwi, ale skręć w prawo i użyj znalezionych wcześniej wytrychów do otwarcia drzwi. Użyj komputera i znajdź kod - 5656. Teraz wróć na początek poziomu i wskocz w taki sam sposób na przeciwległą platformę znajdującą się z prawej strony. Użyj znalezionego kodu na zamku elektronicznym, a tajny pokój zostanie otwarty...
- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -- -
.:: KODY OTWIERAJĄCE ZAMKI ELEKTRONICZNE ::.
MISJA 1: Posterunek policji
Kod 1: 091772
Kod 2: 5929
MISJA 4: Kwatera główna CIA
Kod 1: 7687
Kod 2: 110598
Kod 3: 2019
Kod 4: 110700
Kod 5: 0614
MISJA 5: Kalinatek
Kod 1: 97531
Kod 2: 33575
Kod 3: 1250
MISJA 8: Chińska ambasada II
Kod 1: 1436
Kod 2: 9753
Kod 3: 1456
Kod 4: 1834
Kod 5: 7921
MISJA 9: Pałac prezydencki
Kod 1: 2126
Kod 2: 70021
Kod 3: 66768
Komentarze