.:: DODATKOWE TREŚCI ::.
W katalogu instalacyjnym gry odnajdź i uruchom plik setup-bp.exe. Jako kody wpisz:
Kod odblokowujący #1 (Unlock code #1) - pseudodog (Odblokowuje mapę Basen oraz kostiumy armii amerykańskiej i brytyjskiej do rozgrywki sieciowej)
Kod odblokowujący #2 (Unlock code #2) - snork (Odblokowuje mapę Dolina Mroku oraz kostiumy armii francuskiej i niemieckiej do rozgrywki sieciowej)
- -- --- -- -
.:: KONSOLA POLECEŃ ::.
Podczas gry wciśnij klawisz Tyldy [~] by wywołać okno konsoli i wpisz:
help
Wyświetli się lista wszystkich dostępnych poleceń.
- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -
.:: LEPSZY KOMBINEZON NA POCZĄTKU GRY ::.
Już na samym początku rozgrywki można zdobyć bardzo dobry kombinezon znacznie ułatwiający dość trudne początki, jednak będzie to zależne od posiadanej wersji gry.
W pierwszej wiosce, obok ogniska wokół którego siedzą początkujący podróżnicy Zony, stoi Wilk. Za nim znajduje się drabina, którą wejdziesz na górę. Nie wchodź jednak do środka i po wystającym gzymsie wejdź bezpośrednio na dach domu. Stąd można przeskoczyć na sąsiedni budynek, jednak by mogło się to udać, trzeba skorzystać ze sprintu, który pozwoli wykonać odpowiednio długi skok.
Gdy już znajdziesz się na drugim dachu odnajdź dziurę znajdującą się w jednym z rogów. Nie da się wejść do środka, gdyż drogę blokują drewniane belki, ale można zniszczyć leżącą wewnątrz skrzynię w której znajduje się kombinezon.
.:: KOMBINEZON STALKERA (DLA WERSJI GRY 1.000) ::.
Parametry:
Oparzenie +50%
Porażenie prądem +50%
Siła uderzenia +50%
Zadrapanie +40%
Oparzenie chemiczne +30%
Wybuch +30%
Nakładka kuloodporna +30%
Promieniowanie +50%
Wartość: 15000 rubli
.:: KOMBINEZON NAJEMNIKA (DLA WERSJI GRY 1.001 I WYŻSZYCH) ::.
Parametry:
Oparzenie +30%
Porażenie prądem +30%
Siła uderzenia +20%
Zadrapanie +30%
Oparzenie chemiczne +20%
Wybuch +25%
Nakładka kuloodporna +20%
Promieniowanie +30%
Wartość: 6000 rubli
Możliwe jest także znalezienie kombinezonu Stalkera, ale są na to bardzo małe szanse.
- -- --- -- -
.:: GORDON FREEMAN Z HALF-LIFE 2::.
Po dotarciu do terenów Dziczy, za rozbitym helikopterem wojskowym, znajdziesz tunel wypełniony elektrycznymi anomaliami. Omiń dwie pierwsze z nich, a za drugą znajdziesz ciało doktora Freemana. Przeszukaj je. Znajdziesz przy nim świetny pistolet "Black Kite", a z nowego wpisu w PDA dowiesz się co tak na prawdę się z nim stało.
W kontenerze leżącym bezpośrednio za zwłokami Gordona leży niewielki pojemnik, w którym znajdziesz kolejny unikatowy pistolet zadający ogromne obrażenia - Big Ben.
.:: Black Kite ::.
Obrażenia: 8/25
Celność: 1/25
Obsługa: 14/25
Szybkostrzelność: 4/25
.:: Big Ben ::.
Obrażenia: 12.5/25
Celność: 1/25
Obsługa: 14.5/25
Szybkostrzelność: 4/25
- -- --- -- -
.:: ZAKOŃCZENIA GRY ::.
W zależności od spełnionych warunków przy ukończeniu gry można obejrzeć inne zakończenie.
- Zakończenie 1 (Bogactwo): W momencie odnalezienia Monolitu musisz mieć więcej niż 50,000 rubli
- Zakończenie 2 (Władza nad światem): W momencie odnalezienia Monolitu przywódcy Duty i Freedom (Lukash i Voronin) muszą być martwi
- Zakończenie 3 (Zniknięcie Zony): W momencie odnalezienia Monolitu musisz mieć reputację powyżej +1000 punktów
- Zakończenie 4 (Kontrola nad ludzkością): W momencie odnalezienia Monolitu musisz mieć reputację poniżej -1000 punktów
- Zakończenie 5 (Nieśmiertelność): W momencie odnalezienia Monolitu nie możesz spełniać żadnego z powyższych warunków
- Zakończenie 6 (Ochrona Zony): Dołącz do C-Consciousness
- Zakończenie 7 (Prawdziwe): Zrezygnuj z dołączenia do C-Consciousness
Komentarze