Allan Brack, główny producent tej gry, w wywiadzie dla serwisu G4tv, opowiedział nam nieco o kulisach tej decyzji i wyjaśnił dlaczego Blizzard rozmyślnie rezygnuje z takiej masy potencjalnych graczy. Firma ta uznała po prostu, że cykl produkcji MMO jest po prostu zbyt długi i mogłoby się okazać, że nawet jeżeli udałoby się stworzyć konsolową wersję tego hitu, to w miedzy czasie na rynku pojawiłyby się już pewnie zupełnie nowe konsole. Jednym słowem, cała ta zabawa się po prostu nie opłaca. Dodatkowo Allan przyznał, iż praktycznie niemożliwe byłoby przerobienie samego interface gry, tworzonego przecież pod rozgrywkę na klawiaturze na coś w co grałoby się również przyjemnie i wygodnie na konsolowym padzie. Jednym słowem, wszystkie plotki na temat konsolowej wersji WoW można wrzucić do kosza.
Tymczasem już niedługo doczekamy się premiery kolejnego dodatku do tego świetnego MMO. Poniżej możecie zresztą oglądnąć jeden z trailerów zapowiadających Cataclysm, bo tak właśnie zwie się to rozszerzenie:
Tymczasem już niedługo doczekamy się premiery kolejnego dodatku do tego świetnego MMO. Poniżej możecie zresztą oglądnąć jeden z trailerów zapowiadających Cataclysm, bo tak właśnie zwie się to rozszerzenie:
Komentarze
Brak komentarzy!
Zostań pierwszą osobą, która doda komentarz.