Tydzień temu w czwartek, John Riccitiello (szef Electronic Arts) pochwalił Activision za udane wprowadzenie ofert subskrypcji dla serii Call of Duty. Co więcej, dał do zrozumienia, że istnieje możliwość na stworzenie czegoś podobnego dla marki Battlefield.
Swoje uznanie dla Call of DutyElite wyraził także Peter Moore (dyrektor ds. operacyjnych w EA). W rozmowie z portalem Kotaku Moore powiedział, że Activision wykonałą wspaniałą robotę przy promocji cyfrowej zawartości dla swojej serii FPS-ów.
"Trzeba to przyznać Activision, że to co zrobilii z Elite - z pewnością gdy rozmawiasz ze sprzedawcami detalicznymi, którzy rozprowadzali karty, oraz z graczami, którzy uważają to za dobry interes - wykonali fenomenalną pracę w promowaniu cyfrowej zawartości," powiedział Moore.
Co więcej, Moore stwierdził, że EA ma własną zawartość cyfrową, na temat której nie wydano jeszcze oficjalnego oświadczenia. Ponadto, jak informuje Moore, w Battlefield 3 gra obecnie ponad 11 milionów osób.
Komentarze
Brak komentarzy!
Zostań pierwszą osobą, która doda komentarz.