Pojawiło się ile w 2013 zarobiły gry online dzięki mikropłatnościom. W Stanach zjednoczonych było to 2,9 miliarda dolarów. Podsumowanie przygotowała firma SuperData.
Oto najpopularniejsze z nich:
1. CrossFire – wydawca: Tencent / SmileGate – przychód w 2013 roku: 957 milionów dolarów
2. League of Legends – Tencent / Riot Games – 624 mln dolarów
3. Dungeon Fighter Online – Nexon – 426 mln dolarów
4. World of Tanks – Wargaming.net – 372 mln dolarów
5. MapleStory – Nexon – 326 mln dolarów
6. Lineage: The Bloodpledge – NCSoft – 257 mln dolarów
7. World of Warcraft – Activision Blizzard – 213 mln dolarów (Uwaga! Podana kwota dotyczy wyłącznie mikropłatności, nie są w nią wliczone przychody z płatnej subskrypcji niezbędnej do kontynuowania zabawy)
8. Star Wars: The Old Republic – Electronic Arts – 139 mln dolarów (Podobnie jak wyżej, w podaną kwotę nie wliczają się przychody z abonamentu)
9. Team Fortress 2 – Valve Software – 139 mln dolarów
10. Counter-Strike: Online – Valve Software / Nexon – 121 mln dolarów
Komentarze