Kody do Half-Life 2 (PC)

Opublikował: kareel
Dodano: 18 luty 2009

Komentarze: 46
Kody do Half-Life 2 (PC)

Tagi: kody cheats PC tips & tricks Half-Life 2 Half-Life II HL2 HLII

W lewym narożniku stoi ogromna potęga Kombinatu z gry HL2 stanowiąca nieprzejednaną siłę kosmosu. W prawym narożniku ważący 79 kilogramów Gordon Freeman wspierany ogromem kodów. Któż wygra tą walkę?

Podczas gry wciśnij tyldę [~] i wpisz:
sv_cheats 1 
by aktywować działanie kodów.
Od teraz możesz korzystać z poniższych ułatwień poprzez wpisanie ich w konsoli poleceń:

.::OGÓLNE::.
God  -  Nieśmiertelność
Kill  -  Samobójstwo
Hurtme #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by otrzymać określoną ilość obrażeń
buddha  -  Zdrowie nigdy nie spadnie poniżej 1
impulse 101 -   Wszystkie bronie oraz amunicja do nich
physcannon_megacannon 1  -  Ulepsza Manipulator Grawitacyjny
noclip  -  Przenikanie przez ściany
sv_infinite_aux_power 1  -  Nieskończony sprint
give item_suit  -  Dostajesz kombinezon HEV
give item_healthkit  -  Duża apteczka (25HP)
give item_healthvial  -  Mała apteczka (10HP)
give item_battery  -  Doładowuje kombinezon o 15 punktów
notarget  -  Gracz jest niewidzialny dla NPC
picker  -  Tryb Picker
impulse 76  -  Grunt-O-Matic
sv_unlockedchapters #  -  Odblokowuje rozdziały od 1 do # (15 to napisy końcowe)
skill #  -  Zamiast # wpisz 1, 2 lub 3 by zmienić poziom trudności bierzącej rozgrywki
dsp_explosion_effect_duration #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić siłę ogłuszenia po eksplozji

.::HUD I PERSPEKTYWA WIDOKU::.

cl_enablehud 0/1  -  Wyłącza/Włącza HUD
cl_drawhud 0/1  -  Wyłącza/Włącza rysowanie HUDa
thirdperson  -  Widok z perspektywy trzeciej osoby (TPP)
firstperson  -  Widok z perspektywy pierwszej osoby (FPP)
mat_depthbias_normal 1  -  Gracz widzi przez ściany
mat_yuv 0/1  -  Wyłącza/Włącza tryb Czarno-Biały
r_screenoverlay effects/tp_eyefx/tp_eyefx.vmt  -  Tryb "Dziwnej" wizji
r_screenoverlay effects/combine_binocoverlay.vmt  -  Tryb wizji żołnierza Kombinatu
crosshair 0  -  Wyłącza celownik

.::BROŃ::.
give # - Zamiast # wpisz z poniższej listy nazwę broni, którą chcesz otrzymać:
weapon_crowbar  -  Crowbar (Łom)
weapon_pistol  -  HK USP Match (Pistolet)
weapon_357  -  Colt Python (Rewolwer 357 Magnum)
weapon_smg1  -  HK MP-7 Personal Defence Weapon (Karabin maszynowy z wyrzutnią granatów)
weapon_ar2  -  Standard Issue Overwatch Rifle (Karabin Plazmowy)
weapon_shotgun  -  Franchi SPAS-12 (Strzelba)
weapon_crossbow  -  Crossbow (Kusza)
weapon_rpg  -  Rocket Propelled Grenade (Wyrzutnia rakiet RPG)
weapon_bugbait  -  Bugbait (Przynęta na robaki)
item_dynamic_resupply  -  High Explosive Grenade (Granat)
weapon_physcannon  -  Gravity gun (Manipulator Grawitacyjny)
weapon_annabelle  -  Shotgun Ojca Annabelle z Ravenholm (Strzelba 357 Magnum)
give weapon_alyxgun  -  Pistolet Alyx

.::AMUNICJA::.
give item_ammo_357  -  Amunicja do Colt Python
give item_box_srounds  -  Amunicja do HK USP Match
give item_ammo_crossbow  -  Amunicja do Crossbow
give item_ammo_ar2_altfire  -  Kule Energii do Standard Issue Overwatch Rifle
give item_rpg_round LUB give item_ml_grenade  -  Amunicja do Rocket Propelled Grenade
give item_ar2_grenade  -  Granaty do HK MP-7 Personal Defence Weapon
give item_ammo_ar2  -  Amunicja do Standard Issue Overwatch Rifle
give item_box_mrounds  -  Amunicja do HK MP-7 Personal Defence Weapon
give item_box_buckshot  -  Amunicja do Franchi SPAS-12

.::WŁAŚCIWOŚCI MANIPULATORA GRAWITACYJNEGO::.
physcannon_maxforce #
  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić wartość poruszanych obiektów
physcannon_maxmass #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić maksymalną masę obiektów, które można do siebie przyciągnąć
physcannon_pullforce #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić z jaką szybkością są przyciągane obiekty
physcannon_tracelength #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić maksymalną odległość z jakiej można przyciągać do siebie obiekty
physcannon_cone #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić promień stożka używanego do przyciągania obiektów

.::WŁAŚCIWOŚCI UZBROJENIA::.

Zamiast # wstaw dowolną wartość liczbową:
sk_plr_dmg_357 #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Colt Python
sk_plr_dmg_crossbow #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Crossbow
sk_plr_dmg_crowbar #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Crowbar
sk_plr_dmg_grenade #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez High Explosive Grenade
sk_plr_dmg_pistol #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez HK USP Match
sk_plr_dmg_ar2 #  - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Standard Issue Overwatch Rifle
sk_plr_dmg_rpg_round #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez RPG
sk_plr_dmg_buckshot #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Franchi SPAS-12
sk_plr_dmg_smg1_grenade #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez granaty HK MP-7
sk_plr_dmg_smg1 #  -  # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez HK MP-7
sk_max_357 #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla Colt Python
sk_max_crossbow #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla Crossbow
sk_max_grenade #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla High Explosive Grenade
sk_max_pistol #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla HK USP Match
sk_max_ar2 #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla Standard Issue Overwatch Rifle
sk_max_ar2_altfire #  -  # to maksymalna ilość kul energii dla Standard Issue Overwatch Rifle
sk_max_rpg_round #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla RPG
sk_max_buckshot #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla Franchi SPAS-12
sk_max_smg1_grenade #  -  # to maksymalna ilość granatów dla HK MP-7
sk_max_smg1 #  -  # to maksymalna ilość amunicji dla HK MP-7
viewmodel_fov #  -  Zmienia wielkość noszonej broni (54 - domyślna wartość)

.::POJAZDY::.
impulse 82 LUB ch_createjeep  -  Jeep (Łazik)
impulse 83 LUB ch_createairboat  -  Air Boat (Poduszkowiec)

.::SZYBKOŚĆ GRY::.
cl_phys_timescale # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by spowolnić/przyśpieszyć szybkość rozgrywki:
2   -   Zwiększona szybkość
1   -   Normalna szybkość
0.5  -  Zmniejszona szybkość
0.1  -  Matrix
0.0  -  Czas STOP

.::ŚWIAT GRY::.
shake  -  Trzęsienie ziemii
ai_disable  -  Wyłącza sztuczną inteligencję (AI) postaci
impulse 203  -  Kasuje obiekt lub NPC wskazany celownikiem przez gracza
mat_fullbright 0/1  -  Włącza/Wyłącza wszystkie cienie
cl_ragdoll_collide 1  -  Włącza kolizję obiektów Ragdoll
air_density #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić gęstość powietrza
sv_friction #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić World Friction
sv_bounce #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić odbicie kolizji obiektów
sv_gravity #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić poziom grawitacji
sv_maxvelocity #  -  Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić maksymalną prędkość poruszanych obiektów

.::POZIOMY::.
map #
- Zamiast # wpisz nazwę mapy z poniższej listy by rozpocząć grę na konkretnym poziomie:
intro  
d1_breen_01
d1_canals_01  
d1_canals_02   
d1_canals_03
d1_canals_04 
d1_canals_05  
d1_canals_06         
d1_canals_07   
d1_canals_08
d1_canals_09   
d1_canals_10   
d1_canals_11 
d1_canals_12  
d1_canals_13   
d1_canals_end 
d1_eli_01   
d1_eli_02   
d1_town_01   
d1_town_02   
d1_town_03   
d1_town_04      
d1_town_05  
d1_trainstation_01   
d1_trainstation_02  
d1_trainstation_03   
d1_trainstation_04
d1_trainstation_05  
d1_trainstation_06 
d1_under_01
d1_under_02  
d1_under_03  
d1_under_04  
d2_coast_01  
d2_coast_02   
d2_coast_03  
d2_coast_04  
d2_coast_05   
d2_coast_06  
d2_coast_07  
d2_coast_08   
d2_coast_09 
d2_coast_10 
d2_coast_11   
d2_coast_12    
d2_prison_01
d2_prison_02   
d2_prison_03     
d2_prison_04   
d2_prison_05   
d2_prison_06   
d2_prison_07   
d2_prison_08  
d3_c17_01  
d3_c17_02  
d3_c17_03
d3_c17_04  
d3_c17_05   
d3_c17_06  
d3_c17_07  
d3_c17_08      
d3_c17_09 
d3_c17_10 
d3_c18_11     
d3_c17_12    
d3_c17_13      
d3_citadel_01    
d3_citadel_02   
d3_citadel_03   
d3_citadel_04   
d3_citadel_05        
credits   

.::NPC::.
npc_create npc_#
- Zamiast # wpisz nazwę z poniższej listy by utworzyć NPC:
alyx 
antlion     
antlionguard
barnacle   
barney   
breen 
citizen   
combine_p   
combine_s 
combinedropship   
combinegunship   
crow   
cscanner  
dog   
eli  
fastzombie  
gman   
headcrab  
headcrab_black    
headcrab_fast   
headcrab_poison   
helicopter   
ichthyosaur
kleiner   
launcher   
manhack   
metropolice   
monk       
mossman   
pigeon   
poisonzombie    
rollermine 
seagull    
stalker  
strider   
turret_ceiling  
turret_floor   
vortigaunt   
zombie   
zombie_torso   

.::NPC Z BRONIĄ::.
npc_create_equipment weapon_crowbar  -  NPC z Łomem
npc_create_equipment weapon_ar2  -  NPC z Karabinem Plazmowym
npc_create_equipment weapon_RPG  -  NPC z Wyrzutnią Rakiet RPG
npc_create_equipment weapon_shotgun  -  NPC ze Strzelbą
npc_create_equipment weapon_smg1  -  NPC z Karabinkiem Maszynowym

.::DEMO::.
play #  -  Zamiast # wpisz nazwę by odtworzyć nagrane wcześniej Demo rozgrywki
record #  -  Zamiast # wpisz nazwę, by rozpocząć nagrywanie Dema. Zapis zostanie zakończony dopiero po wpisaniu odpowiedniej komendy
stop  -  Zatrzymanie zapisu Dema

.::INNE::.
cl_showfps 1  -  Wyświetla FPS
status  -  Wyświetla informacje o grze
cl_showpos 1  -  Wyświetla koordynaty gracza
getpos  -  Pokazuje koordynaty gracza
maps  -  Wyświetla listę map
sv_soundemitter_filecheck  -  Raport o brakujących plikach dźwiękowych wav

--- --- --- --- --- --- ---

.::SAMOPOWTARZALNE KODY::.
W konsoli wpisujemy kod:
bind X Y
Zamiast X wpisujemy klawisz pod którym chcemy przypisać kod. Na przykład: K
Zamiast Y wpisujemy kod, którego działanie chcemy wywoływać poprzez wciąnięcie klawisza. Na przykład: impulse 101
Poprawnie wpisany kod będzie wyglądać tak:
bind K impulse 101
Od teraz każdorazowe wciśnięcie klawisza [K] będzie wywoływać działanie kodu, co oznacza w tym konkretnym wypadku odnowienie amunicji.

--- --- --- --- --- --- ---

.::SUPER MANIPULATOR GRAWITACYJNY::.
Wpisz w konsoli sekwencję kodów:
map d3_citadel_04  -  Dzięki temu przeniesiesz się do poziomu w którym jest już ulepszona wersja Manipulatora Grawitacyjnego.
give weapon_physcannon  -  Dostaniesz kolejny Manipulator Grawitacyjny.
changelevel d1_trainstation_01  -  Przeniesiesz sie do pierwszego poziomu razem z ulepszonym Manipulatorem Grawitacyjnym. W tym kodzie możesz użyć dowolnej nazwy mapy z powyższej listy.

Skomentuj!

Komentarz został zapisany pomyślnie.

Komentarze

  • mi tzerz sie wyłancza kiedy nacisne c
    igor pl5 maja 2017
    mi tzerz sie wyłancza kiedy nacisne c
  • ai wyłącza się tą samą komędą
    Marc Laidlaw25 stycznia 2017
    ai wyłącza się tą samą komędą
  • i love half life 2 (hodzi o osobe) bo masz demo?
    Anonim25 stycznia 2017
    i love half life 2 (hodzi o osobe) bo masz demo?
  • ja szukam kodu na granat
    pseudo6 luty 2016
    ja szukam kodu na granat
  • czemu jak na konsoli pisze jako pierwszą literke c to mi sie half-life 2 wyłącza?
    JaTuŻądze18 grudnia 2014
    czemu jak na konsoli pisze jako pierwszą literke c to mi sie half-life 2 wyłącza?
  • ej wy ściągnijcie sobie garry's moda i wpiście combinegunship nie działa ale combinedropship działa a czemu tak jest to niewiem :(
    i love garry's mod8 września 2014
    ej wy ściągnijcie sobie garry's moda i wpiście combinegunship nie działa ale combinedropship działa a czemu tak jest to niewiem :(
  • Teraz impulse 82 działa. Ale na nowym kompie :/
    DJTOMBOSS18 kwietnia 2014
    Teraz impulse 82 działa. Ale na nowym kompie :/
  • nie działa mi ten super manipulator grawitacyjny! HELP ME!!!
    i love half life 29 kwietnia 2014
    nie działa mi ten super manipulator grawitacyjny! HELP ME!!!
  • Half life 2GaMe wejdz w opcje video adjust ....zaznaczasz console i ok i zapisujesz :)
    Norbert30 stycznia 2014
    Half life 2GaMe wejdz w opcje video adjust ....zaznaczasz console i ok i zapisujesz :)
  • Jak wciskam podczas gry tyldę [~] to nic nie wyskakuje prosze pomużcie!
    Half Life 2GaME29 grudnia 2013
    Jak wciskam podczas gry tyldę [~] to nic nie wyskakuje prosze pomużcie!
Co myślisz o:

Kody do Half-Life 2 (PC)

8.9
zagłosuj!
głos oddany!
Reklama
-->