Podczas gry wciśnij tyldę [~] i wpisz:
sv_cheats 1
by aktywować działanie kodów.
Od teraz możesz korzystać z poniższych ułatwień poprzez wpisanie ich w konsoli poleceń:
.::OGÓLNE::.
God - Nieśmiertelność
Kill - Samobójstwo
Hurtme # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by otrzymać określoną ilość obrażeń
buddha - Zdrowie nigdy nie spadnie poniżej 1
impulse 101 - Wszystkie bronie oraz amunicja do nich
physcannon_megacannon 1 - Ulepsza Manipulator Grawitacyjny
noclip - Przenikanie przez ściany
sv_infinite_aux_power 1 - Nieskończony sprint
give item_suit - Dostajesz kombinezon HEV
give item_healthkit - Duża apteczka (25HP)
give item_healthvial - Mała apteczka (10HP)
give item_battery - Doładowuje kombinezon o 15 punktów
notarget - Gracz jest niewidzialny dla NPC
picker - Tryb Picker
impulse 76 - Grunt-O-Matic
sv_unlockedchapters # - Odblokowuje rozdziały od 1 do # (15 to napisy końcowe)
skill # - Zamiast # wpisz 1, 2 lub 3 by zmienić poziom trudności bierzącej rozgrywki
dsp_explosion_effect_duration # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić siłę ogłuszenia po eksplozji
.::HUD I PERSPEKTYWA WIDOKU::.
cl_enablehud 0/1 - Wyłącza/Włącza HUD
cl_drawhud 0/1 - Wyłącza/Włącza rysowanie HUDa
thirdperson - Widok z perspektywy trzeciej osoby (TPP)
firstperson - Widok z perspektywy pierwszej osoby (FPP)
mat_depthbias_normal 1 - Gracz widzi przez ściany
mat_yuv 0/1 - Wyłącza/Włącza tryb Czarno-Biały
r_screenoverlay effects/tp_eyefx/tp_eyefx.vmt - Tryb "Dziwnej" wizji
r_screenoverlay effects/combine_binocoverlay.vmt - Tryb wizji żołnierza Kombinatu
crosshair 0 - Wyłącza celownik
.::BROŃ::.
give # - Zamiast # wpisz z poniższej listy nazwę broni, którą chcesz otrzymać:
weapon_crowbar - Crowbar (Łom)
weapon_pistol - HK USP Match (Pistolet)
weapon_357 - Colt Python (Rewolwer 357 Magnum)
weapon_smg1 - HK MP-7 Personal Defence Weapon (Karabin maszynowy z wyrzutnią granatów)
weapon_ar2 - Standard Issue Overwatch Rifle (Karabin Plazmowy)
weapon_shotgun - Franchi SPAS-12 (Strzelba)
weapon_crossbow - Crossbow (Kusza)
weapon_rpg - Rocket Propelled Grenade (Wyrzutnia rakiet RPG)
weapon_bugbait - Bugbait (Przynęta na robaki)
item_dynamic_resupply - High Explosive Grenade (Granat)
weapon_physcannon - Gravity gun (Manipulator Grawitacyjny)
weapon_annabelle - Shotgun Ojca Annabelle z Ravenholm (Strzelba 357 Magnum)
give weapon_alyxgun - Pistolet Alyx
.::AMUNICJA::.
give item_ammo_357 - Amunicja do Colt Python
give item_box_srounds - Amunicja do HK USP Match
give item_ammo_crossbow - Amunicja do Crossbow
give item_ammo_ar2_altfire - Kule Energii do Standard Issue Overwatch Rifle
give item_rpg_round LUB give item_ml_grenade - Amunicja do Rocket Propelled Grenade
give item_ar2_grenade - Granaty do HK MP-7 Personal Defence Weapon
give item_ammo_ar2 - Amunicja do Standard Issue Overwatch Rifle
give item_box_mrounds - Amunicja do HK MP-7 Personal Defence Weapon
give item_box_buckshot - Amunicja do Franchi SPAS-12
.::WŁAŚCIWOŚCI MANIPULATORA GRAWITACYJNEGO::.
physcannon_maxforce # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić wartość poruszanych obiektów
physcannon_maxmass # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić maksymalną masę obiektów, które można do siebie przyciągnąć
physcannon_pullforce # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić z jaką szybkością są przyciągane obiekty
physcannon_tracelength # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić
maksymalną odległość z jakiej można przyciągać do siebie obiekty
physcannon_cone # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić promień stożka używanego do przyciągania obiektów
.::WŁAŚCIWOŚCI UZBROJENIA::.
Zamiast # wstaw dowolną wartość liczbową:
sk_plr_dmg_357 # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Colt Python
sk_plr_dmg_crossbow # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Crossbow
sk_plr_dmg_crowbar # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Crowbar
sk_plr_dmg_grenade # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez High Explosive Grenade
sk_plr_dmg_pistol # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez HK USP Match
sk_plr_dmg_ar2 # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Standard Issue Overwatch Rifle
sk_plr_dmg_rpg_round # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez RPG
sk_plr_dmg_buckshot # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez Franchi SPAS-12
sk_plr_dmg_smg1_grenade # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez granaty HK MP-7
sk_plr_dmg_smg1 # - # to nowa wartość obrażeń zadawanych przez HK MP-7
sk_max_357 # - # to maksymalna ilość amunicji dla Colt Python
sk_max_crossbow # - # to maksymalna ilość amunicji dla Crossbow
sk_max_grenade # - # to maksymalna ilość amunicji dla High Explosive Grenade
sk_max_pistol # - # to maksymalna ilość amunicji dla HK USP Match
sk_max_ar2 # - # to maksymalna ilość amunicji dla Standard Issue Overwatch Rifle
sk_max_ar2_altfire # - # to maksymalna ilość kul energii dla Standard Issue Overwatch Rifle
sk_max_rpg_round # - # to maksymalna ilość amunicji dla RPG
sk_max_buckshot # - # to maksymalna ilość amunicji dla Franchi SPAS-12
sk_max_smg1_grenade # - # to maksymalna ilość granatów dla HK MP-7
sk_max_smg1 # - # to maksymalna ilość amunicji dla HK MP-7
viewmodel_fov # - Zmienia wielkość noszonej broni (54 - domyślna wartość)
.::POJAZDY::.
impulse 82 LUB ch_createjeep - Jeep (Łazik)
impulse 83 LUB ch_createairboat - Air Boat (Poduszkowiec)
.::SZYBKOŚĆ GRY::.
cl_phys_timescale # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by spowolnić/przyśpieszyć szybkość rozgrywki:
2 - Zwiększona szybkość
1 - Normalna szybkość
0.5 - Zmniejszona szybkość
0.1 - Matrix
0.0 - Czas STOP
.::ŚWIAT GRY::.
shake - Trzęsienie ziemii
ai_disable - Wyłącza sztuczną inteligencję (AI) postaci
impulse 203 - Kasuje obiekt lub NPC wskazany celownikiem przez gracza
mat_fullbright 0/1 - Włącza/Wyłącza wszystkie cienie
cl_ragdoll_collide 1 - Włącza kolizję obiektów Ragdoll
air_density # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić gęstość powietrza
sv_friction # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić World Friction
sv_bounce # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić odbicie kolizji obiektów
sv_gravity # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by zmienić poziom grawitacji
sv_maxvelocity # - Zamiast # wpisz dowolną liczbę by ustalić maksymalną prędkość poruszanych obiektów
.::POZIOMY::.
map # - Zamiast # wpisz nazwę mapy z poniższej listy by rozpocząć grę na konkretnym poziomie:
intro
d1_breen_01
d1_canals_01
d1_canals_02
d1_canals_03
d1_canals_04
d1_canals_05
d1_canals_06
d1_canals_07
d1_canals_08
d1_canals_09
d1_canals_10
d1_canals_11
d1_canals_12
d1_canals_13
d1_canals_end
d1_eli_01
d1_eli_02
d1_town_01
d1_town_02
d1_town_03
d1_town_04
d1_town_05
d1_trainstation_01
d1_trainstation_02
d1_trainstation_03
d1_trainstation_04
d1_trainstation_05
d1_trainstation_06
d1_under_01
d1_under_02
d1_under_03
d1_under_04
d2_coast_01
d2_coast_02
d2_coast_03
d2_coast_04
d2_coast_05
d2_coast_06
d2_coast_07
d2_coast_08
d2_coast_09
d2_coast_10
d2_coast_11
d2_coast_12
d2_prison_01
d2_prison_02
d2_prison_03
d2_prison_04
d2_prison_05
d2_prison_06
d2_prison_07
d2_prison_08
d3_c17_01
d3_c17_02
d3_c17_03
d3_c17_04
d3_c17_05
d3_c17_06
d3_c17_07
d3_c17_08
d3_c17_09
d3_c17_10
d3_c18_11
d3_c17_12
d3_c17_13
d3_citadel_01
d3_citadel_02
d3_citadel_03
d3_citadel_04
d3_citadel_05
credits
.::NPC::.
npc_create npc_# - Zamiast # wpisz nazwę z poniższej listy by utworzyć NPC:
alyx
antlion
antlionguard
barnacle
barney
breen
citizen
combine_p
combine_s
combinedropship
combinegunship
crow
cscanner
dog
eli
fastzombie
gman
headcrab
headcrab_black
headcrab_fast
headcrab_poison
helicopter
ichthyosaur
kleiner
launcher
manhack
metropolice
monk
mossman
pigeon
poisonzombie
rollermine
seagull
stalker
strider
turret_ceiling
turret_floor
vortigaunt
zombie
zombie_torso
.::NPC Z BRONIĄ::.
npc_create_equipment weapon_crowbar - NPC z Łomem
npc_create_equipment weapon_ar2 - NPC z Karabinem Plazmowym
npc_create_equipment weapon_RPG - NPC z Wyrzutnią Rakiet RPG
npc_create_equipment weapon_shotgun - NPC ze Strzelbą
npc_create_equipment weapon_smg1 - NPC z Karabinkiem Maszynowym
.::DEMO::.
play # - Zamiast # wpisz nazwę by odtworzyć nagrane wcześniej Demo rozgrywki
record # - Zamiast # wpisz nazwę, by rozpocząć nagrywanie Dema. Zapis zostanie zakończony dopiero po wpisaniu odpowiedniej komendy
stop - Zatrzymanie zapisu Dema
.::INNE::.
cl_showfps 1 - Wyświetla FPS
status - Wyświetla informacje o grze
cl_showpos 1 - Wyświetla koordynaty gracza
getpos - Pokazuje koordynaty gracza
maps - Wyświetla listę map
sv_soundemitter_filecheck - Raport o brakujących plikach dźwiękowych wav
--- --- --- --- --- --- ---
.::SAMOPOWTARZALNE KODY::.
W konsoli wpisujemy kod:
bind X Y
Zamiast X wpisujemy klawisz pod którym chcemy przypisać kod. Na przykład: K
Zamiast Y wpisujemy kod, którego działanie chcemy wywoływać poprzez wciąnięcie klawisza. Na przykład: impulse 101
Poprawnie wpisany kod będzie wyglądać tak:
bind K impulse 101
Od teraz każdorazowe wciśnięcie klawisza [K] będzie wywoływać działanie kodu, co oznacza w tym konkretnym wypadku odnowienie amunicji.
--- --- --- --- --- --- ---
.::SUPER MANIPULATOR GRAWITACYJNY::.
Wpisz w konsoli sekwencję kodów:
map d3_citadel_04 - Dzięki temu przeniesiesz się do poziomu w którym jest już ulepszona wersja Manipulatora Grawitacyjnego.
give weapon_physcannon - Dostaniesz kolejny Manipulator Grawitacyjny.
changelevel d1_trainstation_01 - Przeniesiesz sie do pierwszego poziomu razem z ulepszonym Manipulatorem Grawitacyjnym. W tym kodzie możesz użyć dowolnej nazwy mapy z powyższej listy.
Kody do Half-Life 2 (PC)
W lewym narożniku stoi ogromna potęga Kombinatu z gry HL2 stanowiąca nieprzejednaną siłę kosmosu.
W prawym narożniku ważący 79 kilogramów Gordon Freeman wspierany ogromem kodów.
Któż wygra tą walkę?
Komentarze