Komentarze

  • Maciewko3 - 12 października 2012

    Jak mam wpisac te kody ??????

  • fan - 12 października 2012

    JAK . TY .tego dokonałeś ja mam kompa 2007 roku 2gh/z 2gb ram 1gb karta graficzna i mi sie tni a ci ani troch BRAWA

  • Ryb@ - 12 października 2012

    A wie ktoś może jak zerwać sojusz z Filipinami ??Gram USA i chce "zapanować nad światem" jako pojedyńcze państwo ;)

  • lol - 12 października 2012

    to jest najlepsza gra na świecie

  • banan - 12 października 2012

    no to sie niemcy w 39 zdziwa

  • Napoleon - 12 października 2012

    Oj, panowie. Rażące błędy w ortografii i ciągłe wulgaryzmy. Naprawdę, dość dziecinne.Co do gry - Francja najbardziej mi odpowiada ze względu na różnorodność formacji lekkiej i ciężkiej jazdy. Kilkanaście szwadronów ułanów konnych wygląda zawsze bardzo... adekwatnie.

  • mhg - 12 października 2012

    a na 99.999.999

  • PIotr - 11 października 2012

    jak to i to godzina 1954

  • Pola - 11 października 2012

    ZAJEBISTE

  • DONIA - 11 października 2012

    WCISNIJCIE [SHIFT]+[CTRL]+[C] I NAPISZCIE BOYDEBUG ON A PPOTEM WCISNIJ ENTER I JESCZE RAZ NAPISZ [SHIFT]+[CTRL]+[C] I NAPISZCIE TESTINGCHEATSENABLED TRUE I WCISNIJ ENTER. FAJNY KOD UWIEZ MI

  • asasin - 11 października 2012

    Jest kod na nielimitowaną moc? Właściwie tylko na tym mi zależy

  • szymon - 11 października 2012

    jest kod na wszyskie poziomy np od fab\ryki tiedo imperijalnej felucji

  • janu - 10 października 2012

    3.30 :D

  • lol - 10 października 2012

    fajna gra najleprze jest strzelanie w dinozaury

  • CTSM - 10 października 2012

    dajcie kod na bycie mrocznym kosiażem ok

  • kanar15 - 10 października 2012

    ściągnęłam gre ale nie umiem jej otworzyć może potrzebny jest kod?ale jak to zrobić?

  • berni - 10 października 2012

    zajebiste

  • karol kmita - 10 października 2012

    Wiem dałem tej grze świetne ale radze gra w gry np. Gothic.1.2.3.4 czy też dodatki,polecam również Assassin's creed wszystkie części bo mi się akurat spodobały i też jak mówiłem League of Legends(skrót to LoL).

  • Ryb@ - 10 października 2012

    Grałem wcześniej Niemcami i po jakimś czasie też zauważyłem,że np. jednostki Aliantów poruszają się strasznie szybko-tak jak moje. Wiosek,że mają podobna technologie do mojej.Pytanie jakim cudem ?? :/ Zakończyłem tamta grę i teraz gram USA, spróbuj ustawić wywiad na sterowanie ręczne i poustawiaj w głównym państwach na "kontrwywiad" i u siebie też "kontrwywiad". Bo prawdopodobnie technologie wykradają i dlatego mają taką samą co Ty. Daj znać czy to coś dało.Pozdro.

  • pomagam w misi LORD LOVIS - 10 października 2012

    kurde niemoge wejść do świątyni maxosa ale wiem gdzie ona jest niedaleko wieży a żeby wejść do wieży tzeba iść z boku i tam jak pokonacie maga tych to tam będą takie jagby schody i dzwignia a dalej też tam będą shody i dalej załapiecie puzniej bedą smoki z kamienia i tam czeba nacisnąć takie płyty naciskowe w kolejności "1 3 2 4 5 ,, czy coś w tym stylu puzniej wejdziecie do jaskini cybeli i w zwłokach będzie zwój przeczytajcie go i pojawi się dzwignia naciśnijcie ją i zjćcie w duł i tam będzie taka księga i naciśnijcie na nią i odpowiecie na pytania pojawi się lord lovis porozmawiajcie z nim ......................................................................................................................................................................................................................................................................a kody są ale w Angli i niechcą ich podać polaką ................a dalej nie czytaj ostrzegalem................................................................................................................................................................................................................................................bum bam bukaziro jeśli to przeczytałeś(aś) to będziesz miał(ała) pecha w divinty