Mo - gry pasujące do frazy Mo (198)
Mo - materiały pasujące do frazy Mo (787)
-
[Video] Forza Motorsport 3 - Zwiastun E3 2009
Zwiastun do gry "Forza Motorsport 3" z targów E3 2009.
Dodano: 05.06.09 16:50więcej -
[Video] Dragonshard (PC) - Prezentacja gry (CD Projekt)
Prezentacja gry "Dragonshard" przygotowana przez firmę CD Projekt.
Dodano: 30.01.10 13:03więcej -
[Video] STALKER: Clear Sky - pokaz możliwosci DirectX 10
Trailer pokazujący jak wygląda dodatek do STALKERA w trybie DX 10. Całkiem przyjemnie!
Dodano: 03.12.08 21:11więcej -
[Video] Mortal Kombat 3 & Trilogy - Pokaz wszystkich Fatality
Pokaz wszystkich Fatality z gry "Mortal Kombat 3" i "Mortal Kombat Trilogy".
Dodano: 06.02.10 11:50więcej -
[Newsy] The Elder Scrolls II: Daggerfall za darmo!
Ach! Tym wykrzyknikiem chyba najlepiej można podsumować tą wiadomość. Jeden z najlepszych cRPG w historii, Daggerfall, druga gra z serii The Elder Scrolls, została właśnie udostępniona za darmo. <br> <br> ..:: sir Mik ::..
Dodano: 10.07.09 12:23więcej
Mo - gry online pasujące do frazy Mo (128)
-
Sinterklass
Gra w sam raz na święta! Wcielamy się w postać w samego świętego Mikołaja i doręczamy prezenty wprost do kominów. Po drodze przeszkadzają nam jednak ptaki, które jednak można wykorzystać do wskoczenia na wyższą platformę. Powodzenia! Sterowanie kursorami.
Dodano:więcej -
Space Voyage: Invasion!
Obrona Ziemi przed inwazją złych obcych! Strzelaj, strzelaj, strzelaj!
Dodano:więcej -
SHIFT 4
Czwarta część logicznej gry platformowej z czarno-białą grafiką. <br /> Osobiście polecam wszystkim fanom intensywnego kombinowania.<br /> <br /> <strong>- -- --- -- -</strong><br /> <br /> <strong>.:: STEROWANIE ::.</strong><br /> <br /> <strong>STRZAŁKA W LEWO / PRAWO</strong> - Poruszanie postacią<br /> <strong>STRZAŁKA W GÓRĘ</strong> - Przejście przez drzwi<br /> <strong>SPACJA</strong> - Skok<br /> <strong>SHIFT</strong> - Zmiana pola poruszania
Dodano:więcej -
After
Naprawdę świetna i nietypowa przygodówka z domieszką platformówki. Przemierzamy kolejne poziomy sterując uroczym stworkiem, rozmawiamy z napotkanymi postaciami i zmniejszamy albo powiększamy przedmioty tak, aby dostać się do niedostępnych wcześniej miejsc. To wszystko w świetnej rysowanej grafice, która po prostu ma swój styl. Sterowanie jest dosyć proste – postacią kierujemy kursorami. Myszy się używa tylko do powiększania/pomniejszania obiektów i ich zaznaczania. Gra ma zresztą dosyć przejrzysty samouczek wiec szybko się we wszystkich połapiecie. Gorąco polecamy!
Dodano:więcej -
The Gramophone
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> <p class="MsoNormal"> używając znalezionych w pomieszczeniu przedmiotów musimy się z niego wydostać. </p> <p class="MsoNormal"> </p>
Dodano:więcej


















