Re - gry pasujące do frazy Re (599)
Re - materiały pasujące do frazy Re (1547)
-
[Video] Neverwinter Nights: Diamentowa Edycja (PC) - Prezentacja gry (CD Projekt)
Prezentacja zestawu "Neverwinter Nights: Diamentowa Edycja" zawierającego podstawową wersję gry wraz z dodatkami: Hordes of the Underdark, Shadows of Undrentide, Kingmaker.
Dodano: 11.03.10 11:21więcej -
[Recenzje] Call of Juarez: Więzy Krwi – recenzja
Polskie gry przez wiele lat były praktycznie nieobecne na rynku. Gdy na świecie wychodziły wielkie produkcje, nasze tytuły okazywały się najwyżej przeciętnymi średniakami. Chyba dopiero pod koniec 2007 roku za sprawą „cudotwórców” z CDP Red, Europa jak i całe USA, przecierały oczy ze zdumienia: ukazał...
Dodano: 14.09.09 16:50więcej -
[Video] Dragon Age: Początek - Prezentacja gry z komentarzem twórców #3
Ostatnia cześć prezentacji Dragon Age wraz z komentarzem jej twórców. Napisy pl!
Dodano: 29.03.09 16:42więcej -
[Newsy] Demo Duke Nukem Forever
Data wypuszczenie dema została już ustalona
Dodano: 17.05.11 13:15więcej -
[Inne] Kody do Icewind Dale (PC)
Rozwiewamy chłody zimy w IWD pomocnymi kodami.
Dodano: 30.12.08 19:40więcej
Re - gry online pasujące do frazy Re (198)
-
Need for Adventure
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> <p class="MsoNormal"> Balansuj by zachować równowagę, pokonaj trasę i pamiętaj o zbieraniu bonusów. </p>
Dodano:więcej -
Hammertime
Czegoś tak zwariowanego jeszcze chyba nie widzieliśmy! Nie wiem co brali jej twórcy, że stworzyli taką gierkę, ale musiało być to naprawdę baaaardoz mocne ;-) To w zasadzie prostych, zręcznościowych minigierek, w pierwszej części musimy jak najszybciej złapać wirujący młotki, a potem… Zabawa odjechania na całego!
Dodano:więcej -
This Is The Only Level: Adventures in singularity
Ten tutuł jest prawdziwy - W tej grze jest tylko jeden poziom. Wystarczy dojść z jednej rury, do drugiej. To wszystko. A potem zabawa zaczyna się od nowa i... Nie wiadomo co robić.<br /> To świetna gra logiczna dla nie bojących się myśleć ludzi, którzy posiadają odrobinę zręczności.<br /> Ps. Tytuł poziomu czasami zawiera wskazówki dotyczące sposobu jego przejścia.
Dodano:więcej -
Sweet Surrender
Kolejna „świąteczna” gierka. Skaczemy po platformach przebrani w króliczka i zbieramy pyszne jabłka. Raczej proste ale nawet całkiem przyjemne.
Dodano:więcej -
Sling
Ciekawa gierka, w której sterujemy glutopodobnym stworkiem i pomagamy mu przedostać się przez kolejne poziomy. Wystarczy go chwycić, naciągnąć i wystrzelić w odpowiednim kierunku tak , aby „chwycił” kolejny kamień. Musimy jednak uważać, bo po drodze czeka na nas wiele rożnych przeszkód, a poziom zostanie zaliczony dopiero gdy „zaliczymy” wszystkie kamienie na planszy.<br /> Jeżeli nudzi Was mocno przegadany samouczek u góry znajdziecie opcję „skip”, przewijająca kwestie.. <br />
Dodano:więcej


















