Rom - gry pasujące do frazy Rom (18)
-
Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Sequel gry Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay.
Dodano: 04.03.09 17:17więcej -
Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Sequel gry Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay.
Dodano: 04.03.09 17:19więcej -
Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Sequel gry Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay.
Dodano: 04.03.09 17:22więcej -
Dodano: 24.08.09 22:27więcej
-
Dodano: 30.11.09 23:53więcej
Rom - materiały pasujące do frazy Rom (83)
-
[Inne] Kody do Rome: Total War
Kody prosto ze starożytnego Rzymu
Dodano: 24.08.09 22:39więcej -
[Video] Sąsiedzi z Piekła Rodem 1 i 2 (PC) - Prezentacja gry (CD Projekt)
Prezentacja zestawu gier Sąsiedzi z Piekła Rodem 1 i 2 przygotowana przez firmę CD Projekt.
Dodano: 14.04.10 16:49więcej -
[Inne] Kody do gry Grand Ages: Rome (PC)
Veni, vidi, cheaty!
Dodano: 20.03.09 13:18więcej -
[Inne] Kody do Imperium Romanum (PC)
Imperium Romanum Cheats
Dodano: 14.01.10 13:11więcej -
[Inne] Kody do Europa Universalis: Rzym (PC)
Europa Universalis: Rome Cheats
Dodano: 14.01.10 12:07więcej
Rom - gry online pasujące do frazy Rom (10)
-
Wallace & Gromit
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> <p class="MsoNormal"> Tym razem naszym warsztatem bezie piekarnia a zajmiemy się tak dobrze się domyślacie pieczeniem pieczywa. sterowanie myszką. </p>
Dodano:więcej -
Animator vs. Animation
Animacja, która zbuntowała się przeciw swojemu twórcy - O tym jest ta historia. Polem walki stał się program o nazwie "Macromedia Flash Professional 8". Bój czas zacząć...<br /> Animacja Versus Animator<br /> FIGHT!
Dodano:więcej -
Ofiara Romana
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> <p class="MsoNormal"> Składaj ofiarę ojcu dyrektorowi. </p>
Dodano:więcej -
A.L.I.A.S. Episode 3
A.L.I.A.S. to skrót od Artificial Lifefrom Intended for Assassination and Sabotage, czyli tłumacząc na nasz rodzimy język - Sztuczna forma życia przeznaczona do zabójstw i sabotażu. Główny bohater gry jest takim właśnie robotem, który w skutek wydarzeń z dwóch poprzednich części gry utracił pamięć. Teraz jego jedynym sensem istnienia jest zemsta na ludziach za to, co mu zrobili. <br /> Trzeci epizod tej histori jest jedną z najbardziej dynamicznych flashowyh strzelanin jakie powstały. Akcja nie ustaje tutaj ani na chwilę, nie ma więc powodów, by spuszczać palec ze spustu. Szukając zemsty przemierzysz świetnie zaprojektowane lokacje, okraszone ładną, lekko karykaturalną grafiką, a w tle usłyszysz ostrą muzykę zagrzewająca do walki. I w taki oto sposób, strzał za strzałem, zemsta w końcu się dopełni...<br /> <br /> <strong>- -- --- -- -</strong><br /> <br /> <u><strong>.:: STEROWANIE ::.</strong></u><br /> <br /> <strong>A / D</strong> - Poruszanie postacią<br /> <strong>W / SPACJA</strong> - Skok<br /> <strong>S</strong> - Kucnięcie / Strzał (w pojeździe)<br /> <strong>A / D + S</strong> - Turlanie się<br /> <strong>S + STRZAŁ </strong> - Granat (w późniejszym etapie gry)<br /> <strong>MYSZKA</strong> - Celowanie i strzał<br /> <strong>K</strong> - Samobójstwo<br /> <strong>L</strong> - Powrót do menu głównego gry
Dodano:więcej -
Escape From Alien Room
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> <p class="MsoNormal"> Naszym zadaniem jest wydostanie się z tego kosmicznego pokoju.. </p>
Dodano:więcej