.:: ŁATWY (EASY) ::.
- Zwykły zarażony ma 25 punktów zdrowia i zadaje pojedynczym ciosem 1 punkt obrażeń- Specjalni zarażeni pojawiają się na mapie pojedynczo i mają opóźniony czas reakcji na obecność ocalonych
- Witch ma 500 punktów zdrowia
- Tank ma 3000 punktów zdrowia
- Ogień przyjacielski nie powoduje żadnych obrażeń z wyjątkiem tych, doznanych od ognia oraz eksplozji
- Środki przeciwbólowe, apteczki oraz ekwipunek dodatkowy pojawiają się na mapie bardzo często w łatwo zauważalnych miejscach głównej trasy ocalonych
- To najlepszy poziom do zdobywania osiągnięć (Achievements)
.:: NORMALNY (NORMAL) ::.
- Zwykły zarażony ma 50 punktów zdrowia i zadaje pojedynczym ciosem 2 punkty obrażeń- Specjalni zarażeni pojawiają się na mapie pojedynczo
- Witch ma 1000 punktów zdrowia
- Tank ma 4000 punktów zdrowia
- Ogień przyjacielski powoduje 10% obrażeń
- Środki przeciwbólowe, apteczki oraz ekwipunek dodatkowy są na ogół poukrywane
.:: ZAAWANSOWANY (ADVANCED) ::.
- Zwykły zarażony ma 75 punktów zdrowia i zadaje pojedynczym ciosem 5 punktów obrażeń- Specjalni zarażeni pojawiają się na mapie parami i mają podwyższony czas reakcji na obecność ocalonych
- Witch ma 1000 punktów zdrowia
- Tank ma 8000 punktów zdrowia
- Ogień przyjacielski powoduje 50% obrażeń
- Środki przeciwbólowe, apteczki oraz ekwipunek dodatkowy pojawiają się dość rzadko w pobocznych lokacjach
.:: EKSPERT (EXPERT) ::.
- Zwykły zarażony ma 100 punktów zdrowia i zadaje pojedynczym ciosem 20 punktów obrażeń- Specjalni zarażeni pojawiają się na mapie trójkami
- Wszyscy zarażeni reagują dużo szybciej na ocalonych znajdujących się w pobliżu
- Witch ma 1000 punktów zdrowia i zabija ocalonego jednym ciosem, niezależnie od ilości jego energii
- Tank ma 8000 punktów zdrowia
- Ogień przyjacielski powoduje 100% obrażeń
- Apteczki można znaleźć jedynie w strefach bezpieczeństwa na początku i końcu mapy
- Środki przeciwbólowe oraz ekwipunek dodatkowy pojawiają się bardzo rzadko, tylko w pobocznych lokacjach z dala od głównej trasy ocalonych
- -- --- -- -
.:: REALIZM (REALISM) ::.
Realizm to osobny tryb sieciowej współpracy (Co-op), który utrudnia rozgrywkę na dowolnie wybranym poziomie trudności. - Brak aury, która pozwalała widzieć innych ocalonych przez przeszkody terenowe.
- Brak aury otaczającej wszystkie przedmioty, których mogą używać ocaleni.
- Martwi ocaleni odradzają się tylko w strefie bezpieczeństwa pomiędzy kolejnymi lokacjami.
- Wszyscy zarażeni są silniejsi i bardziej wytrzymali na obrażenia.
- Witch zabija ocalonego jednym ciosem, niezależnie od ilości jego energii oraz wybranego poziomu trudności.
Komentarze