Wiemy już, że Jedi i Sith będą mieli zupełnie inne zadania, w przeciwieństwie do niektórych MMO, gdzie niezależnie od wyboru strony konfliktu wykonywać możemy te same misje. Cóż, możemy to tylko przyjąć z radością, nie chciałbym grać Sithem, który ratuje zakładników, ani Jedi, który przejmuje władzę nad jakąś zapomnianą cywilizacją...
A oto garść oficjalnych informacji z blogu developera: "Star Wars to opowieść o dobru i złu - nie miało by sensu, gdyby Jedi i Sith wykonywali te same zadania i przeżywali tę samą historię. Owszem, stworzenie tej samej treści skróciłoby koszty produkcji o połowę, o połowę zostałby też skrócony czas realizacji projektu, a przy okazji nie musielibyśmy się głowić, jak zaspokoić Wasze zachcianki. Złym rozwiązaniem byłoby jednak powtórzenie takiej samej historii dla dwóch zwaśnionych stron.
Nie będzie klasy zwanej Bounty Hunter. Owszem, mieliśmy taką koncepcje, jednakże "neutralna" klasa jest nie na miejscu - przynajmniej na początku. Gdybyśmy teraz skoncentrowali się na tym pomyśle, musielibyśmy zrobić dwie osobne historie, co uniemożliwiłoby nam tworzenie bardziej symbolicznych klas dla Republiki. "
Nieco szkoda nowej klasy, ale jeżeli sama gra ma być przez to lepsza...
Poniżej wypowiedzi twórców na temat ich gry:
Komentarze
Brak komentarzy!
Zostań pierwszą osobą, która doda komentarz.