Jak dobrze wiadomo, na świecie tak naprawdę nie ma nic za darmo. Zasada ta sprawdza się nieszczególnie jeżeli chodzi o wszelakiego rodzaju gry MMO. Znaleźć można wprawdzie masę darmowych tytułów, ale jednak za wszystkie pełnokrwiste i rasowe MMORPG z górnej półki trzeba słono zapłacić, co zwykle przejawia się postaci comiesięcznego abonamentu. Jak zostanie rozwiązana jego kwestia w SW: Old Republic?
..:: sir Mik ::..
Nieco światła na ten problem rzucił niedawno Darrell Rodriguez, prezes LucasArts. Przyznał on, iż w tej chwili rozważane są dwa modele biznesowe. Jeden, w którym gracze będą musieli opłacać właśnie tradycyjny abonament, i drugi oparty na mikrotransakcjach. Rodriguez przyznał też, iż jego firma szuka jednego uniwersalnego rozwiązania, które przypadłoby do gustu graczom z całego świata.
Abonament możemy sobie łatwo wyobrazić, ale MMO w którym trzeba płacić za dodatkowe przedmioty czy umiejętności? Wyobrażacie sobie już te ceny? Nowy mieć świetlny tylko 2$! Uczestnictwo w rajdzie? 1$ ! nowa umiejętność - trzy dolce! A może lot na unikatową planetę? W promocji jedyne pięć zielonych!
Nie, nie ! Tylko nie to ! Wolimy już abonament :-)
Dla ochłonięcia rewelacyjny teaser zapowiadający grę. Można go oglądać naprawdę bez końca!
Komentarze