By móc używać kodów należy na początek odnaleźć plik Baldur.ini w katalogu z grą i podo linijką:
Program Options
wpisać:
Debug Mode = 1
Zapisujemy zmiany i uruchamiamy grę.
Teraz podczas rozgrywki używamy kombinacji klawiszy CTRL+Spacja do wywołania konsoli, w której można wpisywać poniższe kody:
CLUAConsole:AddGold(#) - Daje # sztuk złota
CLUAConsole:SetCurrentXP(#) - Daje # punktów doświadczenia dla danej postaci
Tworzenie przedmiotów:
Podczas gry naciśnij klawisze [CTRL]+[TAB] by otworzyć okno w którym mozna wpisać:
CLUAConsole:CreateItem(X,Y) -Zamiast X należy wpisać nazwę przedmiotu, natomiast zamiast Y liczbę oznaczającą ile sztuk danego przedmiotu chcemy otrzymać.
Lista przedmiotów:
bow17 - Longbow +2
bow18 - Shortbow +2
leat08 - Studded Leather +3:Shadow Armor
plat05 - Full Plate +1
ring07 - Ring of Protection +2
ring08 - Ring of Wizardry
shld04 - Medium Shield +1
shld06 - Large Shield +1
shld17 - Buckler +1
brac14 - Bracers of Defense AC 4
chan06 - Drizzt\'s +4 Chainmail
clck02 - Cloak of Protection +2
halb03 - Halberd +2
hamm08 - War Hammer +2
helm04 - Helm of Defense
slng03 - Sling +3
staf08 - Martial Staff +3
sw1h09 - Short Sword +2
sw1h40 - Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)
ax1h03 - Battle Axe +2
belt06 - Girdle of Hill Giant Strength
boot01 - Boots of Speed
sw1h49 - Ninja-To +1
sw2h09 - Warblade(2-H sword +4)
AMUL17 - Greenstone Amulet
MISC2M - Dwarven Rune Wardstone
MISC2O - Lock of hair from Kirindale
MISC2I - Wardstone Forgery
STAF06 - Staff-Mace
STAF07 - Staff-Spear +2
STAF08 - Quarterstaff +3
SCRL5A - Mental Domination
SCRL5B - Defensive Harmony
SCRL5C - Protection from Lightening
SCRL5D - Protection from Evil 10'Radius
SCRL5E - Champion's Strength
SCRL5F - Chaotic Commands
SCRL5G - Remove Curse
SCRL5H - Emotion
SCRL5I - Greater Malaison
SCRL5R - Anderis Journal
SCRL5S - Dezekiel's Scroll
BRAC11 - Bracers of Binding (cursed item)
CLCK20 - Cloak of the Shield
CLCK21 - Holy cloak
CLCK22 - Shandalar's cloak
DAGG09 - Silver dagger
DAGG10 - Soultaker Dagger
HAMM04 - Warhammer +1,+4 vs giant humanoids
LEAT09 - Leather armor +3
LEAT10 - Hide armor
MISC1A - Bottle of wine
MISC1B - Butter knife of Balduran
MISC1C - Sea Charts
MISC2A - Doppleganger's Wardstone
MISC2B - Level 1 exit Wardstone
MISC2C - Islanne Wardstone
MISC2D - Kiel Wardstone
MISC2E - Fuernebol Wardstone
MISC2F - Teleportation Wardstone
MISC2G - Level 2 exit Wardstone
MISC2H - Shandalar's Wardstone
MISC2J - Wardstone of forgery
MISC2K - Compass Wardstone
MISC2L - Bone Wardstone
MISC2N - Dwarven's Rune Wardstone
MISC2P - Greagan's Harp
MISC91 - Grapes
MISC92 - Switch for engine
MISC93 - Odd looking key
MISC94 - Mallet head
MISC95 - Mallet handle
MISC96 - Peladon
MISC97 - De'Tranion's Baalor ale
MISC98 - Durlag's goblet
MISC99 - Plate mail armor (cursed item..belt icon)
PLAT08 - Plate Mail +3
SCRL5J - Oliluke's resilient sphere
SCRL5K - Spirit armor
SCRL5L - Polymorph Other
SCRL5M - Polymorph Self
SCRL5N - Domination
SCRL5O - Hold Monster
SCRL5P - Chaos
SCRL5Q - Feeblemind
STAF05 - Staff of Striking
SW1H18 - Sword of Balduran
SW1H19 - The Vampire's revenge (cursed item)
SW1H20 - Scimitar
SW1H21 - Short sword
SW1H22 - Scimitar +1
SW1H23 - Scimitar +2
SW1H24 - Long Sword +1, Flame Tongue
SW2H07 - Two-Handed sword +3
SW2H08 - Two-Handed sword +2
CLUAConsole:MoveToArea(#) - Teleportacja do określonego punktu.
Zamiast # należy wpisać kod jednej z poniższych lokacji:
Astral Prison = AR0516
Asylum Dungeon = AR1512
Bodhis Dungeon = AR0801
Bridge District = AR0500
CityGates = AR0020
Cult of the Unseeing Eye = AR0202
De\'Arnise Hold = AR1300
Demon Outerworld = AR0414
Docks District = AR0300
Domain of the Dragon = AR1201
Druids Grove = AR1900
Temple District = AR0900
The Nine Hells = AR2900
Trademeet = AR2000
Umar Hills = AR1100
Waukeens Promenade= AR0700
Government District = AR1000
Graveyard District = AR0800
Planar Sphere = AR0411
Rift Dungeon = AR0204
Slums District = AR0400
Suldanesslar = AR2500
--- --- ---
UWAGA:
Nie wszystkie kody działają razem z innymi wobec czego zalecany jest umiar w ich stosowaniu.
Komentarze