Kody UFO: Enemy Unknown (PC)

Opublikował: myrkin.poczta
Dodano: 2 grudnia 2010

Komentarze: 4
Kody UFO: Enemy Unknown (PC)

Tagi: kody PC cheats ufo enemy unknown kody do ufo enemy unknown

Kody do UFO: Enemy Unknown
W folderze GAME_X znajdź plik o nazwie LIGLOB.DAT. Pierwsze 4 bity tego pliku zawierają ilość pieniędzy jaką posiadasz w trakcie gry, Zamień te pierwsze cztery bity za pomocą Hex-editor na: FF FF FF 7F Dzięki temu uzyskasz 2,140,000,000 kasy.

W pliku SOLDIER.DAT znajdiesz listę wszystkim imion Twoich żołnierzy (+/- 20 bitów na imię kończące się 00). Po każdym imieniu znajduje się informacja o statusie danego żołnierza. Zamień pierwsze 7 bitów na: 64 64 64 64 64 64 64 Dzięki tej akcji Twoi żołnierze otrzymają 100 w każdej kategorii z wyjątkiem Odwagi.

W celu zhakowania bazy, użyj hex-editor na pliku BASE.DAT. Bity od 23 do 59 oznaczają 36 pokoi w Twojej bazie, a następne 36 bitów odpowiada za liczbę dni, które zostały do końca. Kolejne dwa bity to liczba naukowców. Wstaw tam 255, a będziesz miał listę sporych miesięcznych wydatków. Sztuczka polega na tym by edytować plik BASE.DAT tuż przed rozpoczęciem nowego miesiąca.
Skomentuj!

Komentarz został zapisany pomyślnie.

Komentarze

  • ufo
    kuyj16 czerwca 2012
    ufo
  • Andrzej, ale ty głupi jestes. Bajt to osiem bitów. Bit to jeden znak. A edytorow szesnastkowych na windowsa jest od groma.
    ddd28 października 2011
    Andrzej, ale ty głupi jestes. Bajt to osiem bitów. Bit to jeden znak. A edytorow szesnastkowych na windowsa jest od groma.
  • Po pierwsze: wszędzie w tekscie piszesz "bity", a to są BAJTY, troxhe ścisłości. Po drugie: skąd masz edytor szesnastkowy ? na windowszie nie mam, mam na Amidze, i te kody działają tak samy, tylko że Amiga ma odwrotny porządek bajtów w słowie maszymowym. Ja edyttowałem więcej rzecy: charakterystyki broni (wagę, szybkostrzelność), amunicji (siłę rażenia i ilość w magazynku), samolotów (szybkość, HP, ilość paliwa) i ceny przedmiotów kupowanych i produkowanych, i to wszystko w PLIKU WYKONYWALNYM gry, więc to działało przy każdej nowo rozpoczętej grze bez grzebania za każdym razem w save. Nara
    Andrzej30 maja 2011
    Po pierwsze: wszędzie w tekscie piszesz "bity", a to są BAJTY, troxhe ścisłości. Po drugie: skąd masz edytor szesnastkowy ? na windowszie nie mam, mam na Amidze, i te kody działają tak samy, tylko że Amiga ma odwrotny porządek bajtów w słowie maszymowym. Ja edyttowałem więcej rzecy: charakterystyki broni (wagę, szybkostrzelność), amunicji (siłę rażenia i ilość w magazynku), samolotów (szybkość, HP, ilość paliwa) i ceny przedmiotów kupowanych i produkowanych, i to wszystko w PLIKU WYKONYWALNYM gry, więc to działało przy każdej nowo rozpoczętej grze bez grzebania za każdym razem w save. Nara
  • beznadzieja k....
    olka2 grudnia 2010
    beznadzieja k....
Co myślisz o:

Kody UFO: Enemy Unknown (PC)

10.0
zagłosuj!
głos oddany!
Reklama