Zazwyczaj Electronic Arts wymaga w swoich produkcjach podania oryginalnego kodu w celu otrzymania dostępu do zawartości sieciowej. Jednakże w przypadku Syndicate, który ukaże się 21 lutego, nie będzie to konieczne. EA stwierdziło, że tryb kooperacji w Syndicate jest równie ważny jak kampania dla jednego gracza i wszyscy powinni mieć do niego dostęp. Bez względu na to czy kupili nową grę, czy używaną.
"W normalnych okolicznościach gra miałaby kod sieciowy, lecz ponieważ (Syndicate) nie posiada trybu multiplayer opartego na współzawodnictwie oraz chcieliśmy by jak najwięcej osób grało w trybie kooperacji, pozbyliśmy się go" powiedział producent gry Jeff Gamon.
"Jest dziewięć map (w kooperacji). Cieżko jest powiedzieć, lecz żeby przejść wszystkie z nich na normalnym poziomie trudności potrzeba sześciu, siedmiu godzin. Rozwój Twojej postaci oraz ulepszanie kilku broni stanowi sporą zawartość gry. To oraz tryb dla pojedyńczego gracza oznaczają, że nie powinno dojść wcześnie do wielu sprzedaży używanych kopii oraz ich wypożyczania."
Komentarze